בר מתוקים לברית – טעים טעים טעים

רקע ממתקים

תוכן עניינים

במאמר זה אנסה לסייע לכם בבחירת בר מתוקים לברית של הרך הנולד! אירוע ברית המילה, הוא אחד הרגעים המאושרים בחייהם של אנשים והיינו רוצים שהאירוע החגיגי יהיה מושלם ומכבד את מהות החגיגה. אני בטוחה שיש לכם התלבטויות רבות בנושא, מקווה שאצליח לעזור לכם עם מגוון טיפים שבאמצעותם תצליחו לבחור את בר המתוקים המושלם לאירוע המיוחד שלכם.

היום המיוחל הגיע או צפוי להגיע בקרוב, אתם הופכים להורים לתינוק רך ומתוק שמצטרף למשפחה שלכם והולך למלא לכם את הלב באהבה אין סופית. יהיו כאלה שיגדירו את הימים האלה כרגעים המחוננים שחוו מעולם, כשיא של חייהם ויהיו אחרים שיתארו את החוויה כפלא הבריאה. מרביתנו ישמחו לחגוג את חווית הרחבת המשפחה עם מעגל חברים ובני משפחה באירוע בבית \ באולם או גן אירועים או במסעדה. לקראת החגיגה, אני מציעה לכם כאן מספר עצות משמעותיות שיסייעו לכם בבחירת בר המתוקים לאירוע הברית או בר מתוקים לבריתה המיוחלת. 

בר שוקולדים

מה זה בכלל בר מתוקים?

מיועד לחגיגות סביב אירועים שונים. החל מחתונות, ימי הולדת, בר מצוות ובריתות. הרעיון הכללי בבר מתוקים, הוא לאפשר למוזמנים ליהנות ממגוון גדול של מתוקים. עוגיות, עוגות, גלידות, פירות בכל מיני צבעים, בכל מיני צורות. מדובר ברעיון מהמם, צבעוני ומעורר תאבון שיכול להקפיץ את האירוע שלכם לכזה שלא שוכחים.

יש מספר טיפים ששווה לקחת לתשומת לבכם, אשר יסייעו לכם בבחירת בר המתוקים המושלם לאירוע המרגש.

דבר ראשון, אני ממליצה לכם בחום להתחיל בלפתוח את האינטרנט ולבדוק מהן האפשרויות הקיימות עבורכם. קיים מידע רב באתרי אינטרנט שונים אודות הנושא. יש חברות רבות שמציעות בר מתוקים ולכן חשוב מאוד לעשות שיעורי בית וללמוד את הנושא טרם אתם משקיעים ממיטב כספיכם. ניתן להתייעץ עם חברות וחברים או בני משפחה בעלי ניסיון, ניתן להתייעץ ברשתות החברתיות וכמובן באתרים עצמם. בימינו, קיימת גישה מהירה ונוחה מאוד לביקורות על מוצרים שונים דרך האינטרנט. המידע נגיש וגלוי לכל אדם שתמצא באופן בסיסי באינטרנט. 

לאחר שבחרתם את הקונספט המתאים ביותר לכם – לאישיות שלכם, לטעם שלכם, לאורחים שלכם, אני ממליצה לצמצם אפשרויות ולערוך השוואת מחירים. מומלץ לסנן את מרבית האפשרויות ולהישאר עם שתיים – שלושה אפשרויות מקסימום. לאחר מכן, כדאי ליצור קשר טלפוני עם בעל/ בעלת הבית ולשוחח עימם. בשיחה טלפונית תוכלי לבקש הצעת מחיר – כמובן שמומלץ ביותר לבקש הצעת מחיר בכתב שתפרט את מגוון המתוקים שיוצעו לכם, העיצוב והעלויות לכל אפשרות שתוצע. ניתן גם ליצור עם בעלי העסק קשר דרך מייל או הודעה בפייסבוק, אבל הרבה יותר נכון בעיני הקשר הטלפוני. באמצעות טון הדיבור תוכלו לנסות ולהרגיש אם יש חיבור וכימיה לאדם המשוחח עימכם.
ראו גם: עוגות מעוצבות מחיר

ממתקים לאירועים

יש לציין, שלתזמון יש משמעות גבוה ביותר. ככל שתתחילו את הבירור מוקדם יותר, כך יהיה סיכוי גבוה יותר שתצליחו למצוא את השירות המדוייק לכם ביותר במחיר הטוב ביותר. עדיף לתכנן מראש ולהיערך מאשר לחכות לרגע האחרון ואולי להתפשר. 

נקודה נוספת שחשוב להתייחס אליה טרם בחירת בר המתוקים או שולחן הקינוחים שיתאים לכם- נסו לעצור לרגע קט ולהקדיש מחשבה למי הם האורחים שלכם? האם מדובר באנשים צעירים יחסית? או מבוגרים? כמה ילדים צפויים להיות מתוך האורחים? מהו יהיה עבורם האיזון המושלם בין פירות טעימים ובריאות לבין מתוקים מרגשים ושוקולדים? כמה מתוך האורחים שלכם טבעונים? האם נכון יהיה להזמין קינוחים ראוותניים וצבעוניים? או שאולי יתאים יותר ללכת על הסגנון הסולידי והרגוע? 

לסיכום, 

  • התחילו את הבירורים עם מספיק זמן מראש
  • תעשו שיעורי בית ותלמדו את האפשרויות הקיימות 
  • ערכו השוואת מחירים
  • התייחסו לצרכים של האורחים שלכם

להזמנת בר מתוקים לברית, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע. 

בהצלחה, שיהיה במזל וכמובן, בתאבון!

"בוטיק סוכר"

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עוגת יום הולדת איור
בר מתוקים לבר המצווה

איך הוא גדל! היא כל-כך חכמה ובוגרת! מתינוק רך, לאיש בוגר. מילדה קטנה, לנערה מתבגרת! הזמן טס… והינה מתקרבת נקודת

מתוקים לאירועים
בר מתוקים לחתונה

"ברחמך הרבים בראת ששון ושמחה, חתן וכלה, גילה ורינה, דיצה וחדווה".  תכף זה קורה, הינה זה כבר מגיע , אירוע

איור עוגות יומולדת
בר מתוקים לבריתה

"הַרְאִינִי אֶת מַרְאַיִךְ הַשְׁמִיעִינִי אֶת קוֹלֵךְ כִּי קוֹלֵךְ עָרֵב וּמַרְאֵיךְ נָאוֶה" הינה הגיעה השעה, בתכם היקרה יצאה לאוויר העולם והצטרפה

ממתקים לאירועים
בר מתוקים ליום הולדת

מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להפוך את יום ההולדת הקרוב למשהו שאי אפשר לשכוח? הבן שלכם חוגג יום הולדת

התקשרו עכשיו