בר מתוקים לבר המצווה: מפל שוקולד 4 מטר!

סוכריות רקע

תוכן עניינים

איך הוא גדל! היא כל-כך חכמה ובוגרת! מתינוק רך, לאיש בוגר. מילדה קטנה, לנערה מתבגרת! הזמן טס… והינה מתקרבת נקודת ציון כל כך משמעותית עבורכם ועבור ילדיכם. אתם בוודאי עמלים כבר תקופה ארוכה לקראת חגיגות בר או בת המצווה של ילדיכם היקרים. מדובר בטקס ייחודי שמסמל את המעבר מילדות לנערות. אנשים מתרבויות שונות מציינים את המעבר המדובר בדרכים שונות, בישראל לרוב מדובר בטקס דתי שמאגד את כל בני המשפחה והחברים סביב הנער\ה, כאשר שיאו של הטקס מתבטא בחגיגה מרגשת. כיום, לא ניתן לדמיין אירוע שלא מוגשים בסיומו קינוחים מיוחדים מסוגים שונים, ובמאמר זה ננסה לסייע לכם כמיטב יכולתנו בבחירת בר המתוקים המושלם עבור אירוע השיא המרגש שלכם.

שולחן מתוקים

מהו בר מתוקים?

בר מתוקים מוצג ומוגש לרוב לקראת סיום האירוע. מטרתו לספק לאורחים ולמשפחה המארגנת חוויה מרגשת שכוללת קינוחים מסעירי חושים וטעמים מיוחדים. לרוב, הבר המתוק יכול לכלול:

דוגמאות לסוגי מתוקים

ניתן להזמין עוגת קומות מרשימה, עוגות עטופות בצק סוכר צבעוני, עוגות עם הדפס אישי ונוגע בחתן או כלת השמחה, עוגות ועוגיות שוקולדיות במיוחד או עוגות גבינה, שמרים, סוכריות גומי או סוכריות שוקולד, מפלי שוקולד מרהיבים ועוד. 

כל אלו, יכולים להגיע בעיצוב עדין וסולידי, או רועש ובומבסטי. הכול תלוי בהעדפה האישית שלכם. 

ראו גם: עוגות זילוף מחיר

שלבים לבחירת בר המתוקים המדויק לכם

  1. בשלב הראשון, מומלץ מאוד להתייעץ עם חתן או כלת השמחה ולבדוק איתם מה ההעדפות שלהם. ניתן להפוך את התכנון לבילוי משותף ומשמעותי כאשר הנער או הנערה העתידים לחגוג את האירוע, יקחו חלק בתכנון ובהפקה שלו. חשוב לבדוק איתם איזה מתוקים היו רוצים שיהיו יותר, איזה פחות. באילו צבעים יעדיפו שהבר יהיה מוצף ובאיזה סגנון. כמובן שניתן גם להפתיע אותם ולבחור עבורם עוגה ייחודית עם הדפס אישי, אבל באופן כללי מומלץ לשתף אותם בתהליך הבחירה. 
  2. בשלב שני, מומלץ להיכנס לאתרי אינטרנט רלוונטיים ולקרוא המלצות אודות המקום. כיום המידע זמין ונגיש כמעט בכל אתר – כל מה שצריך לעשות זה להקדיש זמן וסבלנות לטובת הנושא. כך תוכלו למנוע מעצמכם עוגמת נפש מיותרת. 
  3. בשלב הבא, לאחר שערכתם סינון ראשוני ובחרתם להתמקד במספר מצומצם של בתי עסק, השאירו פרטים או צרו קשר טלפוני בעצמכם עם המקום. בשיחה הטלפונית הראשונה כבר אז תוכלו לחוש את רמת השירותיות של העסק. לעיתים, כבר בשיחה אחת ניתן לפסול את המקום או להתאהב. בשיחה מומלץ לבקש קודם כל לשמוע מה השירות שהמקום מציע ולאחר מכן, לומר מהם ההעדפות שלכם, איך אתם מדמיינים את בר המתוקים ומה הייתם רוצים שיכלול. באותה השיחה בקשו גם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת שתכלול את מגוון המוצרים שהם מציעים. כמו כן, בקשו לבדוק לגבי מועד האירוע עצמו – האם בכלל יהיו זמינים לתת לכם שירות בעת האירוע. גם בשלב זה, אני ממליצה בחום על שיתוף הנער\ה בתהליך. באמצעות כך תוכלו לאפשר לו\ לה ללמוד רבות על דרכי הפעולה המומלצות טרם ביצוע הזמנה של מוצר כזה או אחר, רכישה מותאמת לתקציב מוגדר מראש ועוד. 
  4. סוגי עוגות יומולדת איור

חברת "בוטיק סוכר" מזמינה אתכם להתרשם ממגוון עצום של אפשרויות למתוקים לאירועים שיקפיצו את האירוע לרמה גבוה מאוד וישאירו "טעם של עוד" אצל כולכם. 

למידע נוסף ניתן להשאיר פרטים ונציג מחברתנו יחזור אליכם בהקדם. 

באהבה גדולה ובעיקר בתאבון,

"בוטיק סוכר" 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עוגת יום הולדת איור
בר מתוקים לבר המצווה

איך הוא גדל! היא כל-כך חכמה ובוגרת! מתינוק רך, לאיש בוגר. מילדה קטנה, לנערה מתבגרת! הזמן טס… והינה מתקרבת נקודת

מתוקים לאירועים
בר מתוקים לחתונה

"ברחמך הרבים בראת ששון ושמחה, חתן וכלה, גילה ורינה, דיצה וחדווה".  תכף זה קורה, הינה זה כבר מגיע , אירוע

איור עוגות יומולדת
בר מתוקים לבריתה

"הַרְאִינִי אֶת מַרְאַיִךְ הַשְׁמִיעִינִי אֶת קוֹלֵךְ כִּי קוֹלֵךְ עָרֵב וּמַרְאֵיךְ נָאוֶה" הינה הגיעה השעה, בתכם היקרה יצאה לאוויר העולם והצטרפה

התקשרו עכשיו