הזמנת עוגת יום הולדת מחירים אטרקטיבים ל-2020

תוכן עניינים

יום ההולדת הגיע והנכם מעוניינים לארגן חגיגה משמחת ומיוחדת סביב המאורע המרגש? הזמינו עוגת יום הולדת מעוצבת בהתאמה אישית במיוחד עבורכם. עוגה מעוצבת בהזמנה האישית – תהפוך את המסיבה שלכם לבלתי נשכחת!
יום הולדת הוא בעצם ציון של היום בו אתם עצמכם או יקירכם נולדתם, הרחבתם את התא המשפחתי של הוריכם ופיזרתם סביבכם מעגלי שמחה והתרגשות בקרב בני משפחתם. מדובר ביום מיוחד אשר ראוי לציין אותו מידי שנה לאורך כל החיים. מאמר זה יסייע לכם לבחור את עוגת היום הולדת המושלמת לציון יום מיוחד זה.

עוגות איורים

למי מיועדת עוגה מעוצבת בהזמנה אישית?

עוגת יום הולדת המעוצבת באופן ייחודי, הפכה לסטנדרט קבוע בכל מסיבה או אירוע משמח. בכל אירוע, האורחים והאורחות ימתינו בציפייה להצגת העוגה לראווה. מדובר ב"שאו" של ממש שמכניס אווירת התרגשות ופרפרים למסיבה.
עוגות וניל, שוקולד, קרם, או בצק סוכר. עוגות גבוהות או נמוכות, עוגות עם עיטורים או עוגות חלקות, עוגות עם סוכריות או פירות. מדובר במגוון אינסופי של אפשרויות – המותאם לטווח רחב של גילאים, החל מעוגות לילדים ונוער וכלה בעוגות מותאמות למבוגרים.

ראו גם: הזמנת עוגות יום הולדת 

עיצוב העוגה – מה יתאים לכם?

השוני טמון בעיצוב, בסגנון, בטעמים ובפרטים הקטנים. במרבית המקרים, עוגות מעוצבות לילדים יהיה שוקולדיות יותר, עשירות בממתקים ומעוצבות בדמויות אנימציה אוהבות ומוכרות.
עוגות המיועדות למסיבות יום הולדת של מבוגרים, יהיה במרבית המקרים בעיצוב אלגנטי יותר ונקי.
אף על פי כן, כיון שמדובר בעיצוב המותאם אישית ללקוח, לא קיימת חוקיות חד משמעית בנוגע לסגנון עיצוב העוגות לילדים או מבוגרים. אתם אלה שבוחרים את העיצוב והטעמים. העוגה אמורה להתאים לבקשות ולציפיות שלכם.

עוגה מעוצבת – להפוך את החלום למציאות

אם הינכם עומדים רגע לפני בחירת העוגה למסיבת יום ההולדת שלכם, נשמח לתת לכם מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירת העוגה המושלמת עבורכם ועבור היקרים לכם שיחגגו עמכם את האירוע:

  • אם מדובר במסיבת הפתעה לחבר קרוב או בן משפחה, מומלץ להקדיש מחשבה ולבחור את סגנון העיצוב המועדף על האדם שחוגג את יום ההולדת. חשבו על התחביבים ותחומי העניין שלו, על סרט מועדף עליו , בע"ח אהוב או סוגי מאכלים מועדפים. בחרו מבין אלה את הנושא שיגרום לו להתרגש ולשמוח.
  • בשלב הבא מומלץ לערוך מחקר קטן דרך אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות ולסקור את העסקים המומלצים ביותר לאפיית עוגות מעוצבות . הקפידו לבחון תיק העבודות של העסק, הוותק והניסיון המקצועי שלהם, עמידה בלוח זמנים וטעמי העוגות.

ראו גם: בר מתוקים ליום הולדת

חשוב שהעוגות יעוצבו באופן אסטטי וייחודי; עשויות מחומרי גלם איכותיים ויהיו טעימות, כמובן.

האם תוכלו להכין עוגת יום הולדת בעצמכם?

כיום, בעידן האינטרנט, כל אדם יכול למצוא מתכונים לעוגות בכוחות עצמו. יחד עם זאת, על מנת לקבל עוגה מפוארת ומעוצבת באופן שישאיר את האורחים שלכם "פעורי פה" מיופייה, מומלץ מאוד להזמין עוגה מעוצבת מקונדיטור מומחה באפייה.

מחירים לעוגת יום הולדת מעוצבת

המחירים משתנים בהתאם לגודל העוגה עצמה ולזמן העבודה הנדרש על מנת לאפות אותה. לדוגמא, עוגת תלת מימד בעלת מספר קומות עם עיצוב מורכב של פרטים קטנים, סביר להניח שתעלה יותר מעוגה קטנה יותר בעיצוב סולידי. נכון להיום, המחירים מותאמים כמעט לכל משפחה ממוצעת.

המלצות בנוגע למחירים

  • ערכו השוואת מחירים
  • זכרו – כשהמחיר זול במיוחד אתם עלולים לשלם ביוקר

למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטי התקשרות ונדאג לחזור אליכם קשר בהקדם!
בברכת מזל טוב, וכמובן, בתיאבון!
"בוטיק סוכר"

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התקשרו עכשיו