עוגות מעוצבות – מחירים במבצע של 15% הנחה

עוגה מטפטפת

תוכן עניינים

לקראת האירוע החגיגי אותו אתם צפויים לחגוג בקרוב, הרשו לנו לספר לכם מעט על העוגות המעוצבות – למה כדאי להזמין, לאיזה סוג אירועים זה מתאים? אילו סוגים ואפשרויות קיימות? וכמובן, כמה זה יעלה לכם.

שולחן מתוקים

ימי הולדת, בריתות, חגיגות בר או בת מצווה, חתונות וימי נישואין – לכל אלו יתאים להזמין עוגה מעוצבת בסגנון אישי המתאים לכם. בכל זאת, מדובר באירוע מרגש ומסעיר עבורכם ועוגה מעוצבת היא חלק בלתי נפרד ממנו. 

איזו עוגה תתאים לכם?

העוגה המעוצבת המתאימה לכם תהיה זו שתהיה לכם הטעימה ביותר ובעלת המסר האישי ביותר עבורכם. לאור זאת, אני ממליצה מאוד להקדיש מחשבה ולתכנן מראש את מה שאתם חושבים שיעשה לכם טוב. 

אולי תעדיפו עוגה עטופה בבצק סוכר צבעוני? או עוגה עם הדפס אישי ונוגע בחתן או כלת השמחה? עוגות שוקולד? או עוגות גבינה? עוגות בצורת מספר? או עוגת קומות? אם מדובר בעוגה לקטנטנים – אולי כדאי להזמין עוגה מעוצבת בדמות אהובה? אם מדובר בעוגה למבוגרים – אולי תהינו מעוגה בצורת מספר או אותיות מסוימות? 

בסופו של דבר מדובר ביצירת אמנות שניתן ליצור ולפסל בהתאם לכל מה שעולה בדמיונכם. 

ראו גם: עוגת זילוף חלומית!

אסטטיקה ובריאות

טיפ נוסף אשר חשוב לתת עליו את הדעת, הוא האופן בו בוחרים קונדיטור שמשתמש במוצרי גלם ברמת איכות גבוה. ניתן ואף רצוי לפתוח זאת לדיון בשיחה הראשונים ולוודא כי אכן השימוש נעשה במוצרים איכותיים וטריים וכי הכנת העוגה מתבצעת בסמוך למועד האירוע עצמו. 

קונדיטורים רבים למדו כיצד ניתן להשתמש במוצרים בריאים ומזינים וליצור עוגה טעימה ויפייפיה. כיום, קיימים תחליפים רבים בשוק שמאפשרים להם לעשות זאת בקלות.  

עוגות איורים

מחירים

מחירי העוגות נעים בטווח רחב מאוד. המחיר משתנה ותלוי בגודל העוגה וכמות המוצרים המושקעים בה, בזמן הנדרש לאפות ולעצב את העוגה הנדרשת וכמובן באיכות המוצרים. לדוגמא, עוגה בת מספר קומות, עטופה בבצק סוכר ומעוצבת עם דמויות ייחודיות – כמובן שתדרוש יותר זמן ומשאבים. עוגה קטנה יחסית, עטופה בקרם עם מעט עיטורים סביר להניח שתעלה פחות באופן יחסי. כמו כן, עוגה ללא גלוטן או עוגה טבעונית אשר הכנתה מצריכה רכישת חומרי גלם יקרים יותר, יכולה לעלות מעט יותר. בנוסף, יש לקחת בחשבון שאם הזמנתם עוגה לשישי בערב או לשבת בבוקר ונדרש משלוח – יתכן והמחיר יעלה מעט יותר מאשר משלוח באמצע שבוע. לכל עסק יש את המגבלות שלו, לא כולם יציעו את אותו השירות מסיבות שונות. אבל חשוב מאוד לקיים דיאלוג פתוח וכנה סביב הצרכים שלכם כדי שתוכלו לקבל את הטוב ביותר והמדויק ביותר עבורכם. 

מומלץ מאוד ליצור קשר עם מספר מקומות במקביל ולבקש הצעת מחיר מפורטת עבור שירות דומה אותו תרצו לקבל. 

ראן גם: מחיר עוגת יום הולדת 

לסיכום, קבלו מספר כללים בסיסיים שיסייעו לכם בהזמנת העוגה המושלמת:

  • הגדירו בעצמכם מראש את שתרצו שיצרו עבורכם אך היו פתוחים לרעיונות חדשים
  • הרגישו נוח להעביר את המסר באופן המדויק ביותר לקונדיטור. בסופו של דבר מדובר בפנטזיה אשר לחלוטין ברת הגשמה. במידה ותביעו את עצמכם באופן המדויק ביותר בנוגע לצרכים שלכם ולחזון שבניתם לקראת המסיבה.
  • חפשו המלצות וביקורות אודות העסק המדובר וצמצמו אפשרויות
  • ערכו השוואת מחירים

 

"בוטיק סוכר" מציע עוגות מעוצבות וברים מתוקים בשירות אישי ומותאם לרצונות ולצרכים של קהל הלקוחות שלנו. באם תרצו לקבל מידע נוסף צרו עימנו קשר ונציג או נציגה מטעמנו יצרו עמכם קשר בהקדם. ובינתיים, אתם מוזמנים להיכנס לגלריית התמונות באתר ולהתרשם בעצמכם מיצירות האמנות האחרונות שלנו. 

מאחלים לכם מזל טוב,

באהבה גדולה,

"בוטיק סוכר" 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התקשרו עכשיו