עוגות מעוצבות מחיר מבצע! החל מ-200 ש"ח בלבד

איור עוגות

תוכן עניינים

עוגות מעוצבות מתאימות לכל מסיבה. החל מברית או בריתה, יום הולדת, בר או בת מצווה, חתונה, ימי נישואין, מסיבות רווקים או רווקות ועוד. עוגות מעוצבות מטרתן לשמח את חתני השמחה, לרגש אותם ולהפתיע וכמו כן, הן מעוררות פליאה והתרגשות בקרב האורחים. כיום, כמעט בכל אירוע תמצאו עוגה מעוצבת, זה נהיה כבר עניין שבשגרה. אז איך בכל נוכל להפתיע את יקירינו עם עוגה מעוצבת יפיפייה ומיוחדת?\

בתור התחלה, חשוב להבין למה הכוונה בעוגה מעוצבת

עוגה מעוצבת היא עוגה עטופה בבצק סוכר צבעוני או בקרמים מיוחדים ומקושטת בעיטורים ייחודים. העוגה המעוצבת נועדה להעניק לחתני השמחה מתנה עם עיצוב נוגע ואישי ויגרום להם להרגיש שהושקעה בהם מחשבה רבה.

זו יכולה להיות עוגה עטופה בבצק סוכר בעיצובים שונים:

  • כלי רכב
  • מדי עבודה
  • דמויות אהובות
  • סוגי מאכלים אהובים
  • תחביבים מסוימים 
  • בעלי חיים ועוד. 

זו יכולה גם להיות עוגה בצורת מספרים שמסמלים את גילו של החוגג או עוגת קומות עצומה ומרשימה עטופה בקרם ופרחים ועיטורים שונים. מדובר באמנות אמיתית אשר באמצעותה ניתן להביא לידי ביטוי כישרון יוצא דופן הן בעיצוב העוגות והן בטעמם. השמים הם הגבול ביצירה ולכן הרשו לעצמכם לבקש כל אשר תחפצו. 

ככל שהעיצוב יהיה אישי ויגיע מתוך היכרות עמוקה עם חתני (או כלות) השמחה, כך ההתרגשות והשמחה תהיה גדולה יותר. תוכלו לחשוב על זיכרון משותף עם החוגג, או להתייחס לחגיגה עצמה – כך או כך בודאי תשמחו אותו, הרי מי לא ישמח לקבל עוגה מרשימה ומיוחדת בהפתעה?

ראו גן: בר מתוקים לכל מטרה

על טעם ועל ריח – כן, אפשר להתווכח

על מנת לקבל את העוגה מתאימה לכם, ולפני שאתם יוצרים קשר עם קונדיטורים, חשוב שתכנסו לגלריית התמונות באתר האינטרנט של העסק ותעיינו בעבודות. אתם תוכלו להתרשם מהמגוון ומהסגנון ולהתחיל לסנן בין אלפי עסקים שקיימים היום, ולהישאר עם הרלוונטיים ביותר. 

ראו גם: מחירי עוגת זילוף טעימות במיוחד!

המלצות וביקורות

לאחר שערכתם סינון ראשוני, מומלץ לקרוא המלצות וביקורות אודות העסק. ממליצה מאוד להתייחס לאספקטים רחבים כמו:

  • טעם העוגות
  • טריות חומרי הגלם 
  • איכות המוצרים
  • משלוח העוגה בזמן שתואם מראש

השוואות מחירים

כמובן, שדבר נוסף וחשוב ביותר זה להתייחס לסוגיית המחיר. ככל שתתכננו את הזמנת העוגה מראש כך יהיה לך מספיק זמן מראש לחקור אודות הנושא ולבחון את האפשרויות. במרבית המקרים, המחירים משתנים בהתאם לגודל העוגה ולסוג, וכמו כן מחירי משלוח שונים בהתאם למרחק המשלוח הנדרש ועוד. אני באופן אישי ממליצה לכם מאוד לבקש הצעת מחיר משלוש קונדיטוריות. בקשו הצעת מחיר עבור מוצר זהה (או דומה) וכך תוכלו לערוך השוואה מדויקת. בסופו של דבר, המטרה היא לשמח את האהובים שלכם, אבל ברור שההוצאה צריכה להיות מותאמת ליכולות התקציביות שלכם ואתם לא צריכים להכניס את עצמכם ללחץ אטומי בגלל זה.
ראו גם: עוגת יום הולדת מחירים

טיפ חשוב- צרו קשר עם מספר חברים או בני משפחה נוספים והציעו להם להשתתף בעלות העוגה המעוצבת. במרבית המקרים אנשים ישמחו להרגיש חלק ויסכימו בשמחה, במיוחד כאשר מדובר בהוצאה נמוכה יחסית לאור העובדה שהיא מתחלקת בין מספר אנשים. 

לסיכום, עוגה מעוצבת לכל חגיגה היא – MUST. יש כיום קונדיטורים ברמה גבוהה מאוד שישמחו ליצור את העוגה שחלמתם עליה ולהביא אותה מהדמיון שלכם אל המציאות. באמנות- השמיים הם הגבול. אל תהססו לחלום! 

למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר עבור העוגה המושלמת עבורכם, השאירו פרטים ונציג\ת מטעמנו יצור עמכם קשר בהקדם.

מאחלים לכם מזל טוב ומסיבה מתוקה במיוחד מלאה בפינוקים טעימים! 

בוטיק סוכר

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התקשרו עכשיו