שולחן ממתקים ליום הולדת: 100% מתיקות

שולחן מתוקים

תוכן עניינים

יום הולדתכם שלכם או של בן משפחה יקר ואהוב מתקרב והייתם רוצים להפתיע אותם בגדול? שולחן ממתקים מפואר יעשה את העבודה! מדובר במתנה מרגשת, מפנקת ואף מועילה לנפש. על פי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, הוכח כי אכילת שוקולד תורמת משמעותית לעליית מצב הרוח ומעלה את רמת האנרגיה של האדם באופן משמעותי. מאמר זה יעסוק בחשיבותו של שולחן ממתקים בעת חגיגת כל אירוע משמח ויעניק לכם תמונה רחבה אודות האופן בו ניתן לבנות את השולחן המושלם. 

מתוקים לאירועים

מה זה שולחן ממתקים? 

שולחן ממתקים הינו שולחן מעוצב, מלא בממתקים מיוחדים ומגוונים. במרבית המקרים השולחן מוצג לקראת סוף האירוע, לאחר סיום המנה העיקרית. שולחן ממתקים – אנשים לא שוכחים. הקינוחים טעימים להפליא ומעוצבים באופן אומנותי ויצרתי.  

שולחן ממתקים – לאילו אירועים יתאים?

שולחן ממתקים יתאים לכל אירוע משמח שהינכם חוגגים, עבור עצמכם או עבור חבר קרוב או בן משפחה יקר לליבכם. חגיגות הולדתו של תינוק\ת שהגיחו זה עתה לאוויר העולם; אירוע לציון בר\ בת מצווה; מסיבה לרגל טקס חתונתם של בני זוג שהחליטו לחגוג את אהבתם ביחד עם יקיריהם; מסיבות רווקים \ רווקות; חגיגות יום הולדת ועוד. 

ראו גם: בר מתוק לבת מצווה

סוגי ממתקים לשולחן

מדובר במגוון רחב של מתוקים. ישנם עסקים המציעים מבחר של קינוחים קנויים וישנם אחרים שמציעים קינוחים שנעשו בעבודת יד. תוכלו לבחור בעצמכם את שילובי הטעמים המתאימים לכם כגון: שוקולדים בתוספות שונות כמו אגוזים, קוקוס, תפוז וכדומה; ממתקי שוקולד לבן; סוכריות גומי למיניהן; מפל שוקולד בטעמים שונים ומגוונים לבחירתם; פונדו שוקולד; שיפודי ממתקים; מגשי פירות מעוצבים ומרעננים וכמו כן, תוכלו להוסיף למגוון המתוקים עוגה מעוצבת בהתאמה אישית. תוכלו לבחור כל עיצוב שתחלמו עליו. החל מעוגות מעוצבות בדמויות אנימציה אהובות; סוגי מאכלים שונים ומגוונים; תחביב כלשהו; בעל חיים אהוב ועוד. 

שולחן ממתקים כאטרקציה

שולחן מתוקים אינו מספק רק את הצורך של האורחים באכילת מתוק, מדובר באטרקציה של ממש! הוא מעניק אוירה מיוחדת וקסומה שמאפשרת לאנשים בכל טווח הגילאים ליהנות.

עוגה מעוצבת

טיפים לעיצוב שולחן הממתקים

  • רצוי שהעיצוב של שולחן המתוקים יהיה מותאם לקונספט הכללי של האירוע. זאת אומרת, אם למשל האירוע מיועד לחגיגות יום הולדת לילד או לילדה, השולחן יעוצב בצבעים אהובים על ילדים ויכלול קישוטים של דמויות אהובות כמו מכוניות, בובות למיניהן, גיבורי על ועוד.
  • באם מדובר באירוע שמיועד למבוגרים, סביר להניח שתבחרו צבעים מעודנים יותר, עם פחות "קישקושים". כמו כן, תוכלו לבחור קישוטים בהתאם לנושא האירוע; עיסוק מקצועי של מי שחוגג ועוד. 
  • בחירת צבעים לשולחן- מומלץ להשתמש בצבעים דומיננטיים ובולטים, כאלה שיבליטו את שולחן הקינוחים ואיש לא יפספס אותו. 
  • קישוטים לשולחן – תוכלו להוסיף לשולחן הקינוחים קישוטים כמו בלונים, סרטי בד, פרחים יפים. כמו כן, תוכלו להוסיף לשולחן כרזה יפה שתכלול תמונות וברכות. 
  • כלי הגשה- מומלץ לבחור כלי הגשה בצבעים עדינים וסולידיים כיוון שצבעוניות יתר עלולה ליצור תחושת בלאגן ועומס ממנה אתם כמובן מעוניינים להימנע. 

האם תוכלו לדאוג לשולחן המתוקים בעצמכם?

יש לקחת בחשבון מספר נקודות חשובות טרם קבלת ההחלטה:

  • מדובר בהשקעה אדירה של זמן
  • מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת
  • הקינוחים לא יצאו בהכרח טעימים ויפים מספיק

לסיכום, מומלץ מאוד לבחור קונדיטור המתמחה בשולחנות מתוקים לאירועים, בעל ניסיון עשיר וחוש אסטטי ברמה גבוה. 

נשמח לסייע לכם במתן מידע נוסף והצעת מחיר עבור שולחן מתוקים יפיפה וטעים!

השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם,

"בוטיק סוכר"

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עוגת יום הולדת איור
בר מתוקים לבר המצווה

איך הוא גדל! היא כל-כך חכמה ובוגרת! מתינוק רך, לאיש בוגר. מילדה קטנה, לנערה מתבגרת! הזמן טס… והינה מתקרבת נקודת

מתוקים לאירועים
בר מתוקים לחתונה

"ברחמך הרבים בראת ששון ושמחה, חתן וכלה, גילה ורינה, דיצה וחדווה".  תכף זה קורה, הינה זה כבר מגיע , אירוע

ממלכת מתוקים
שולחן מתוקים לבריתה

איזו התרגשות! את לקראת לידה של ביתך האהובה, או שמא כבר ילדת ואת מתכננת את האירוע הגדול שיאפשר לך ולמשפחתך

איור עוגות יומולדת
בר מתוקים לבריתה

"הַרְאִינִי אֶת מַרְאַיִךְ הַשְׁמִיעִינִי אֶת קוֹלֵךְ כִּי קוֹלֵךְ עָרֵב וּמַרְאֵיךְ נָאוֶה" הינה הגיעה השעה, בתכם היקרה יצאה לאוויר העולם והצטרפה

התקשרו עכשיו