שולחן מתוקים לבריתה

ממלכת מתוקים

תוכן עניינים

איזו התרגשות! את לקראת לידה של ביתך האהובה, או שמא כבר ילדת ואת מתכננת את האירוע הגדול שיאפשר לך ולמשפחתך לחגוג באירוע מרגש מעין כמותו את בואה של בתך היקרה לעולם. אין מילים שיצליחו לתאר את עוצמת החוויה וההתרגשות שאת נתונה בה. חייך משתנים מן הקצה אל הקצה – וכך גם חייהם של הקרובים לך. נשאת ברחמך עוברית מתוקה במשך 9 חודשים שלמים, והינה היא כבר חלק מהמשפחה שלך משמחת את כולם, מקרבת ומקבצת את כל האוהבים סביבה. 

לקראת המסיבה החגיגית, אני ממליצה לך בחום לקרוא את המאמר הזה אשר מטרתו לסייע לך בבחירת שולחן המתוקים המושלם עבורך. 

שולחן מתוקים

שולחן מתוקים – מהו בכלל?

בתור התחלה חשוב להבין את משמעות המושג, לאילו אירועים יתאים ומה הוא יכול לכלול. 

במרבית האירועים בימינו, שולחן מתוקים הינו חלק בלתי נפרד מהמסיבה. הוא מוצג לרוב לקראת סוף האירוע וגורם להתרגשות יוצאת דופן בקרב האורחים והמארחים עצמם. סביר להניח שאתם לא תראו את האורחים מתרגשים כך מהמנה הראשונה או העיקרית.

מדובר בשולחן עשיר ומגוון עמוס בסוגי קינוחים שונים. אפקט הפליאה נובע הן מהאהבה של מרבית האנשים למתוקים והן מהעיצוב הנוצץ והססגוני שלו. השולחן כולל מגוון יוצא דופן של קינוחים מעוררי פליאה. 

הוא יכול לכלול בו סוגים שונים של מתוקים כגון:

עיצוב השולחן

מלבד מגוון הקינוחים המוגשים על השולחן ונותנים תחושה של שפע ומגוון, קיימת חשיבות עצומה לאופן בו מעוצב השולחן. חשוב שהצבעים שנבחרו יותאמו לקונספט האירוע ולעיצוב החלל הכללי. למשל, כאשר מדובר בבריתה לתינוקת נהוג לקשט את השולחן בצבעי ורוד עדין. יחד עם זאת, כיום הורים נוטים "לשבור" את המקובל ולבחור צבעי כחול גם לבנות ולעיתים אפילו ורוד לבנים, נציין כי הם לא הרוב. ברקע השולחן ניתן לבחור כל עיצוב שתבחרו – קישוטי בלונים, נצנצים ואף תמונות של בני המשפחה המאושרים. 

טעים ובריא – זה אפשרי

מומלץ מאוד לבדוק עם העסק הרלוונטי ממנו אתם שוקלים לערוך הזמנה, באילו חומרי גלם משתמשים. וודאו כי מדובר בחומרים טריים וכמה שיותר מזינים, זה בהחלט אפשרי. כמו כן, וודאו עמם כי הקינוחים נאפים סמוך לאירוע עצמו ולא יותר מידי זמן מראש. זה מקובל לבקש מידע אודות אלו, הרגישו בנוח! כמובן שניתן להזמין עוגות, עוגיות, ממתקים וכו' וכמו כן, מגשי פירות טריים. זה מרענן ומזין ורבים מהאורחים שלכם יוקירו לכם תודה על האפשרות.

ראו גם: בר מתוקים לבריתה 

עוגה מעוצבת

השלבים לבחירת שולחן המתוקים המושלם לאירוע ייחודי ואיכותי

  1. בתור התחלה, חשוב לערוך סיור מוחות ביניכם לבין מספר מצומצם של בני משפחה או חברים טובים שיסייעו לכם בחשיבה משותפת לבנות את הקונספט הכללי, בתוכו ישתלב גם שולחן הקינוחים שלכם. חשבו יחד על הצרכים של האורחים שלכם: בין אם מדובר בילדים רבים שצפויים להגיע, או בעיקר מבוגרים, האם לאורחים יש צרכים ייחודיים כמו למשל, טבעונות. האם תרצו לבחור מגוון רחב יותר של פירות או ללכת על קונספט של "כמה שיותר מתוק ושוקולדי יותר טוב". מדובר בהעדפות אישיות, תכננו זאת והקדישו לכם מחשבה. 
  2. בשלב השני, היכנסו למספר אתרי אינטרנט וחפשו את האתרים המציעים שולחן מתוקים ונמצאים בדירוג הגבוה ביותר. קראו המלצות וביקורות ופסלו את אלו שפחות נראים לכם. 
  3. ערכו השוואת מחירים כך שלא תהיה מבחינתכם חריגה מהתקציב שהגדרת מראש

מקווים שעזרנו לכם ומאחלים לכם מזל טוב!

למידע והזמנות שולחן מתוקים השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם,

נתראה בשמחות (:

"בוטיק סוכר"

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
שולחן מתוקים
שולחן מתוקים לבר מצווה

בלי ששמתם לב השנים חלפו? הבן שלכם חוגג שלוש עשרה ואתם מתחילים לתכנן את האירוע המיוחד שתעשו לו לכבוד בר

התקשרו עכשיו