שולחן מתוקים לברית שלא יפסיקו לדבר עליו

בר שוקולדים

תוכן עניינים

במאמר זה נציע לכם טיפים מעולים שיסייעו לכם בבחירה ובעיצוב שולחן המתוקים המושלם, לאירוע משולם! אחרי הכול, מדובר באירוע שיא של חייכם. בן זכר עומד להיוולד ולהצטרף לחיק משפחתכם. אתם עומדים להפוך להורים מאוהבים ונרגשים וזה כמובן, מחייב חגיגה גדולה ושמחה! 

שולחן מתוקים

לוקיישן ותזמון

בשלבים הראשונים של תכנון האירוע יש מספר נקודות שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  1. האם תתרצו לערוך את מסיבת ברית המילה בשעות הערב? או שמא בצהרי היום? 
  2. היכן תרצו לערוך את האירוע? במקום פתוח בסגנון גן אירועים? או שאולם אירועים יהיה לכם נוח יותר? שקלו גם את האפשרות לערוך אירוע בבית ולהזמין הביתה את מגשי האירוח. התייחסו כמובן למזג האוויר באותה התקופה ולכמות האורחים הצפויים להגיע. 
  3. חשבו על קונספט אחיד לכיבוד – חלבי\ פרווה\ טבעוני

כל שתחלמו עליו – אפשרי

אם יש לכם מספיק זמן מראש לתכנן את האירוע, וגם אם לא, הקדישו מספר רגעים של שקט ותנו לדמיון שלכם לעוף למרחקים. דמיינו איך הייתם רוצים שהאירוע יראה, אילו טעמים הייתם רוצים לטעום ואיזו מוסיקה הייתם רוצים לשמוע. בסופו של דבר, אם תביעו את עצמכם באופן מדויק וישיר בפני העסק אליו תפנו, תוכלו לקבל בדיוק את מה שאתם מדמיינים ברוחכם.
ראו גם: בר מתוקים לבריתה

סוגי קינוחים

קיים מגוון עצום של שולחנות קינוחים ומתוקים שניתן להזמין, הכול תלוי בכם. האם תעדיפו מגוון גדול יותר של שוקלודים? סוכריות? אולי יותר פירות ססגוניים? 

המבחר יכול לכלול:

  • עוגות עטופות בצק סוכר צבעוני ומרגש
  • עוגות עם הדפס אישי ונוגע
  • עוגיות מעוצבות שונות
  • סוכריות ממותגות
  • מפלי שוקולד
  • פונדו 
  • קאפ-קייקס ועוד

שולחן קינוחים כזה לא ראינו

אני מאמינה שכל אחד ואחת היו רוצים ששולחן הקינוחים שלהם יהיה יוצא דופן, שונה ובלתי נשכח. קחו בחשבון שאין אירוע זהה למשנהו. השוני טמון בדברים הקטנים כמו העיצוב, סוגי הקינוחים והשילוב ביניהם, המוסיקה ועוד. 

עיצוב השולחן

עבור כל אירוע שתחגגו ותתכננו חשוב מאוד להקפיד על קונספט אחיד שיעטוף את החגיגה כסרט מתנה שעוטף חבילה. הקונספט שאתם בוחרים בעצם ממסגרת את האירוע ונותן תחושה של "שלם". כאשר לא מקפידים על כך עלולה להיווצר תחושה של משהו מפוזר ולא מאורגן וכמובן שתרצו להימנע מכך. הקפדה על צבעים תואמים היא בסיסית ונדרשת. בנוסף, חשוב להקפיד על מיקום הקינוחים ומיקום כלי האוכל עצמם. חשוב שהסידור יהיה אסטטי ויפה למראה אך גם נגיש ונוח לאורחים. 

שולחן מתוקים

רקע לשולחן

ניתן להזמין רקע מושקע לשולחן שיכלול כרזה עם תמונה של בעלי השמחה, ברכה יפה, בלונים, נצנצים ועיטורים נוספים. הרקע יכול לשדרג לכם את השולחן ולכן מומלץ לבחון את האפשרות להוסיף. 

מינון הקינוחים

בדיוק כפי שציינתי מעלה, מאוד חשוב להקפיד על מראה מאורגן ואסטטי. בוודאי תרצו להציג שפע, אך שימו לב שאתם לא מגזימים בכמויות על השולחן ומייצרים מראה עמוס ומבולגן. הצפיפות עלולה לגרום לאורחים שלכם להימנע מלגשת לשולחן המתוקים שזה בדיוק ההפך ממה שאתם רוצים. 

מיקום שולחן המתוקים

מומלץ למקם את השולחן באזור מרכזי, נגיש ונוח עבור כל האורחים. מובן שלא היינו רוצים שאורחים המסיימים את הערב ומתכננים לחזור לביתם, יפספסו את השולחן וילכו הביתה ללא טעימה מהמתוק. השולחן יכול להיות ממוקם קרוב לרחבת הריקודים ולא רחוק מהכניסה לאולם או לגן. כך כל אורח שעוזב ויגיע להיפרד מכם יוכל לראות את השולחן המפואר ולגשת אליו. 

לסיכום, אנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם בבחירת שולחן המתוקים המושלם לקראת האירוע המרגש שאתם מתכננים! 

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים ונציג/ה יחזרו אליכם בהקדם! 

בברכת מזל טוב, בריאות ורק שמחות!

"בוטיק סוכר"

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ממלכת מתוקים
שולחן מתוקים לבריתה

איזו התרגשות! את לקראת לידה של ביתך האהובה, או שמא כבר ילדת ואת מתכננת את האירוע הגדול שיאפשר לך ולמשפחתך

שולחן מתוקים
שולחן מתוקים לבר מצווה

בלי ששמתם לב השנים חלפו? הבן שלכם חוגג שלוש עשרה ואתם מתחילים לתכנן את האירוע המיוחד שתעשו לו לכבוד בר

התקשרו עכשיו