שולחן מתוקים ליום הולדת שלא תשכחו לעולם!

שולחן מתוקים

תוכן עניינים

יום ההולדת שלנו הוא יום מרגש ביותר. תעצרו שנייה ותחשבו על זה לעומק. יום ההולדת שלנו הוא היום בו בחרנו (או בחרו עבורנו) לצאת לאוויר העולם הזה. עובר קטן ומתוק שהגיח ככה פתאום לחיק משפחתו האוהבת. עם היוולדו, החיים של כל יקיריו משתנים לעד. עם חלוף הזמן, אותו יום מיוחד נשאר כזיכרון רחוק ועבור רובינו הופל להיות לרוב ל"עוד יום" דיי רגיל. רובינו מציינים אותו באופן צנוע וממשיכים הלאה אל תוך השגרה העמוסה שלנו. מאמר זה יעסוק באחת הדרכים להפוך את יום ההולדת שלנו עצמנו או של יקירנו ליום מיוחד, יוצא דופן ומסעיר במיוחד באמצעות הזמנה של שולחן מתוקים לחגיגות יום ההולדת. נתחיל בלהבין לעומק מה זה בר מתוקים, ניתן דגשים וטיפים להזמנת השולחן המושלם ונדבר קצת על מחירים. 

צפריט שולחן מתוקים איור

שולחן קינוחים – למה לי בכלל?

  • מסעיר ומרגש
  • אסטטי ויפה
  • מחמם את הלב, את הנשמה וחשוב יותר- את הבטן!

שולחן קינוחים כיום הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע משמח אותו אנו בוחרים לחגוג עם בני משפחה וחברים. מדובר בשולחן קינוחים מעוצב, צבעוני וססגוני, מנצנץ ומושך את העין אשר מוצג לרוב לקראת סוף האירוע ומטרתו להשאיר את האורחים פעורי פה מיופיו ומהטעמים המיוחדים בו. אירוע ללא קינוחים שכאלה הוא אירוע לוקה בחסר.  אנשים המוזמנים לאירועים היום ממתינים כל האירוע לשלב חשיפת שולחן הקינוחים וכיוון שהשולחן מוצג בתום האירוע, האורחים יזכרו אותו באופן מיוחד. 

שולחן הקינוחים כולל גם שולחן מעוצב עם רקע מותאם לקונספט של האירוע עצמו וגם מגוון רחב של קינוחים. עוגות, עוגיות, ממתקים, סוכריות, שוקולדים בצורות ובמרקמים שונים. שלל צבעים וגוונים של מאכלים מסעירי חושים מוגשים על השולחן ומסודרים באופן כזה שאין אורח שלא ירצה לטעום. 

הקינוחים מתאימים לאירועי ילדים וגם לאירועים המיועדים למבוגרים!
ראו גם: הזמנת עוגת יום הולדת

טיפים והמלצות לפני ביצוע ההזמנה

  1. הקדישו מחשבה לאורחים שלכם – מי צפוי להגיע? באיזה גילאים יהיו רוב האורחים? מה הם אוהבים? מה יסעיר אותם וירגש? מה יגרום להם להתלהבות עזה? מה יגרום לאירוע שלכם להיות עבורם בלתי נשכח? 

אם מדובר בילדים – חשבו מה יאהבו לאכול ובאיזה סגנון. עוגות מעוצבות בדמויות אהובות? סוכריות ממותגות? איזה צבעים יתאימו לעיצוב השולחן? 

אם מדובר במבוגרים – אולי יתאים סגנון סולידי יותר ושקט? צבעוני אך לא צעקני? יותר עוגות ופירות ופחות סוכריות? ככל שתבואו מוכנים יותר לשיחה עם נציג המכירות, כך תוכלו לקבל תשובות מדויקות יותר. יחד עם זאת, חשוב שתגיעו פתוחים לעצות ורעיונות מטעמם. יתכן ותופתעו!

  1. הקדישו זמן וסבלנות לקריאת המלצות וביקורות אודות בתי העסק הרלוונטיים. בימינו, מידע זה זמין ונגיש לכל אדם שחפץ בכך. במרבית אתרי האינטרנט תוכלו למצוא גם המלצות ודברים טובים שנכתבו וגם ביקורות אודות איכות, מחיר, כמויות, עמידה בזמנים ועוד. אם תקדישו לנושא זה זמן, הסיכוי שאתם או האורחים שלכם יתאכזבו נמוך ולכן חשוב לא למהר ולא לפסוח על השלב הזה.
  2. ערכו השוואת מחירים – לאחר שבחרתם להתמקד בשניים או שלושה עסקים רלוונטיים עבורכם, צרו קשר עם נציג מכירות ובקשו שתשלח אליכם הצעת מחיר מפורטת שכוללת פירוט של הקינוחים, סוגי עיצובים ועלויות מדויקות. 
  3. בקשו לברר בנוגע לאיכות חומרי הגלם ומועד הכנת הקינוחים טרם האירוע. שאלו באופן ספציפי כמה זמן לפני האירוע עצמו מכינים את הקינוחים והחליטו בהתאם לתשובות.

ראו גם: בר מתוק לבת מצווה מושלמת!

להזמנות ולקבלת הצעת מחיר אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

מאחלים לכם יום – הולדת שמח, תחגגו כאילו "אין מחר" ותהנו (:

"בוטיק סוכר"

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ממלכת מתוקים
שולחן מתוקים לבריתה

איזו התרגשות! את לקראת לידה של ביתך האהובה, או שמא כבר ילדת ואת מתכננת את האירוע הגדול שיאפשר לך ולמשפחתך

שולחן מתוקים
שולחן מתוקים לבר מצווה

בלי ששמתם לב השנים חלפו? הבן שלכם חוגג שלוש עשרה ואתם מתחילים לתכנן את האירוע המיוחד שתעשו לו לכבוד בר

התקשרו עכשיו