אין כמו האוכל המוכן לשבת משולחן שוק בשרי

קרדיט תמונה: freepik

תוכן עניינים

יום שישי מתקרב ואנחנו מארחים משפחה או חברים ואין לנו זמן או כוח לבשל, אבל אנחנו רוצים לפנק את האורחים עם אוכל איכותי וטעים שלא ישימו לב שלא לא אנחנו בישלנו את זה. אז אוכל מוכן לשבת משולחן שוק בשרי זו אופציה מעולה.

לפני כחודשיים אירחנו בביתנו לארוחת שבת את בננו תומר, אשתו דניאל הטריה ואת הוריה. אני זוכרת כמה שהיתי לחוצה מהארוחה הזו, כי הייתי בתקופה עמוסה בעבודה וידעתי שלא אספיק לבשל כמו שאני אוהבת. לא קניתי קודם אוכל מוכן כי תמיד חשבתי לעצמי בראש "אין כמו אוכל שעושים בבית" וזה מה שהייתי שומעת גם מאמא ומסבתא. היום אני מבינה שזו טעות לחשוב ככה ושאפשר לקנות אוכל מוכן לשבת וליהנות מאוכל טרי, איכותי וטעים ולחסוך המון שעות עבודה! את זה גיליתי במקרה בדיוק שבוע לפני הארוחה "הגדולה".

 

ביום שישי שלפני הארוחה יצאתי לקניות וראיתי שולחן שוק עם אוכל מוכן. התקרבתי לאט בלי הרבה ציפיות, וראיתי שם אוכל שהיה נראה מעולה, גם הריח היה משגע. למה לא לנסות? מה יש  להפסיד? חשבתי לעצמי, וזו הייתה מהחלטות החכמות שעשיתי בחיי.

 

לקחתי כמה ממגוון המנות על מנת לבדוק שכל הציפיות שלי נענות באוכל המוכן הזה: אוכל איכותי מחומרי הגלם הטובים ביותר, טרי, נקי ושישאיר טעם של עוד.

 

האוכל ענה על כל הציפיות, כל מנה שלקחתי הייתה יותר טעימה מהמנה השניה.

 

זה נתן לי שקט מאוד גדול כי ידעתי שכל מה שיש לי לעשות ביום שישי של הארוחה זה

להגיע לאסוף את האוכל משולחן האוכל המוכן, לערוך שולחן יפה, וזהו חסכון של שעות עבודה.

 

המנות שלקחתי היו מבחר סלטים – אחד יותר טעים מהשני, ובמיוחד הפתיע הטבולה שבינינו היה יותר טעים ממה שאני מכינה בבית שזה דבר מאוד קשה להשגה.

למנה ראשונה היה פילה דניס ברוטב שום פטרוזיליה משגע.

למנה העיקרית ניתן היה לבחור בין עוף ברוטב צ'ימיצ'ורי שהיה עשיר בטעמים, אסאדו ביין אדום עסיסי וכתוספות היו תפוחי אדמה קריספיים, אורז עם אטריות ואורז צהוב עם צימוקים ושקדים.

בקינוחים שכולם היו כמובן פרווה, נהנינו מבקלאווה פריכה ועשירה באגוזים ופיסטוקים, עוגת שוקולד אוורירית עם מוס לימון וסלט מרענן מפירות העונה בליווי קצפת. פשוט חגיגה לחיך.

אני קבלתי מלא מחמאות על ארוחה מושלמת ומעכשיו אני קונה כמעט בכל שבוע אוכל מוכן לשבת ונהנית מזמן איכות לעצמי וכדי לשבת עם המשפחה במקום לעבוד שעות במטבח.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

יצירת זיכרונות מתוקים: המדריך האולטימטיבי למתוקים לאירועים ולשולחנות קינוח

ארגון אירוע מוצלח כרוך בתכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. היבט אחד שבאמת יכול לרומם את האירוע שלכם הוא הכללת ממתקים טעימים ושולחן קינוחים מעוצב.  מבחר מפתה של ממתקים לאירועים יכול להשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם.

התקשרו עכשיו