בר מתוקים לבת מצווה במחיר שאסור לפספס!

סוגי עוגות יומולדת איור

תוכן עניינים

מזל טוב! הגיע אחד הרגעים המשמחים בחייכם, בתכם האהובה והיקרה הגיעה לגיל מצוות והחלטתם לחגוג עימה את המאורע המרגש! בני משפחה וחברים יקיפו אותה באהבה אינסופית ויגרמו לה להרגיש מיוחדת. הרי, מה חשוב יותר בגיל ההתבגרות ובכלל בחיים, מלהרגיש אהובים ומוקפים באנשים יקרים? מדובר בתקופה מלאת פרפרים בבטן והתרגשות.
במאמר זה ננסה לסייע לכם בבחירת בר הקינוחים המושלם לאירוע השיא של בתכם. בר מתוקים איכותי יכול להקפיץ לה את רמת האירוע מאירוע סטנדרטי לאירוע בלתי נשכח. 

ממלכת מתוקים

בר מתוקים – מה זה בכלל ולמי מיועד?

מדובר בשולחןמתוקים לבר/ת מצווה שהוא מפואר וגדוש קינוחים מרשימים ומרגשים אשר מוגש במרבית המקרים בשלב הסיום של האירוע, רגע לפני שהאורחים מתחילים להתפזר לבתיהם. בגלל התזמון, יש לו חשיבות אדירה. בר קינוחים טוב ואיכותי ישאיר את האורחים שלכם עם טעם של "עוד", בחוויה של התרגשות ופליאה ולכן יש לו משמעות גדולה ביותר וחשוב להקדיש זמן וסבלנות בבחירה של הבר המושלם.

קונספט אחיד כחוט מקשר בין כל פרטי האירוע

כאשר ניגשים לתכנן מסיבת חתונה ומתחילים לבנות את תפריט האוכל לאירוע, חשוב שיהיה קונספט אחיד ושיהיה קו שיקשר בין כל הפריטים. החל מהעיצוב, הלבוש ועד לתפריט האוכל. לדוגמא, אם בחרתם בעיצוב שולחנות בסגנון נקי וקלאסי, חשוב שגם בר הקינוחים יעוצב בהתאם. אם בחרתם בעיצוב ססגוני וצבעוני, הגיוני יהיה שכך יעוצב גם בר הקינוחים. 

 

סוגי קינוחים

לפני שתבחרו את סוגי הקינוחים המתאימים לכם, מומלץ לשבת עם מספר בני משפחה / חברים ולערוך סיור מוחות. עירוב כלת השמחה בדיונים יוסיף מאוד וידייק את רצונותיה וכמו כן יעצים אותה מאוד. התמקדו בחשיבה על האורחים שלכם-  מדובר בבני נוער, האם יעדיפו יותר עוגות וסוכריות ממותגות? האם נכון לשלב גם מגשי פירות מרעננים? כמו כן, חשוב שתחשבו יחד על עיצוב הרקע לשולחן – האם תרצו לשלב בו בלונים? נצנצים? באילו צבעים תעדיפו שהשולחן יעוצב? כי שציינתי קודם חשוב שהעיצוב לא יהיה מנותק מהקונספט הכללי של האירוע. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שאם יש לחלק מהאורחים שלכם צרכים ספציפיים, למשל אורחים טבעונים או אורחים שלא יכולים לאכול גלוטן מסיבה כלשהי , תוכלו לבקש התאמות בהתאם לצרכים כך כל האורחים שלכם יוכלו ליהנות מהחוויה ולצאת מהאירוע שלכם בתחושה נעימה שחשבו עליהם ודאגו להם.

דוגמאות לקינוחים

  • פונדו שוקולד עם שיפודי מרשמלו, סוכריות גומי ופירות
  •  מפלי שוקולד בטעמים שונים
  •  מגשי פירות מעוצבים
  •  כדורי שוקולד
  •  עוגיות
  •  עוגות מעוצבות
  •  סוכריות ושוקולדים ועוד

עלויות בר מתוקים

מדובר בטווח רחב של מחירים. המחירים משתנים בהתאם לכמויות ולסוג המתוקים שתבחרו.
מומלץ לבקש הצעות מחיר מפורטות שיכללו את סוג הקינוחים, כמויות ועיצוב השולחן עצמו.

ביקורות והמלצות

השוק מוצף בעסקים שמציעים בר מתוקים , אז איך בכל זאת בוחרים את הקונדיטור המושלם לעבודה? העקרון המרכזי הוא עיקרון הזמן. ככל שתתחילו לתכנן את האירוע מראש והזמן יהיה לטובתכם, כך תוכלו לעשות עבודה יסודית יותר. קראו המלצות וביקורות באתרי האינטרנט. התייחסו גם לטיב הקינוחים, לטעמם, לעיצוב, למחירים וגם לביצוע העבודה בזמן שנקבע מראש. כמו כן, חשוב שתתייחסו גם לאדיבותם של בעלי העסק. גם אם המוצרים שהם מציעים הם באיכות גבוהה – חשוב לשים לב שאיכות השירות שהם מציעים תהיה טובה. תוכלו להתרשם מכך גם בשיחה טלפונית עם נציג/ת מכירות. הקפידו לשים לב לטון הדיבור, לסבלנות ולאורח הרוח שלהם.
ראו גם: עוגות זילוף מחירון

לסיכום, מקווים שהצלחנו לסייע לכם בבחירת הבר המתוק המושלם עבורכם!
למידע נוסף וליצירת קשר השאירו פרטים ונציג מטעמנו יצור עמכם קשר בהקדם.

תמיד כאן עבורכם, 

מאחלים לכם הרבה מזל טוב, רק שמחות ובתיאבון!

"בוטיק סוכר"

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עוגת יום הולדת איור
בר מתוקים לבר המצווה

איך הוא גדל! היא כל-כך חכמה ובוגרת! מתינוק רך, לאיש בוגר. מילדה קטנה, לנערה מתבגרת! הזמן טס… והינה מתקרבת נקודת

מתוקים לאירועים
בר מתוקים לחתונה

"ברחמך הרבים בראת ששון ושמחה, חתן וכלה, גילה ורינה, דיצה וחדווה".  תכף זה קורה, הינה זה כבר מגיע , אירוע

איור עוגות יומולדת
בר מתוקים לבריתה

"הַרְאִינִי אֶת מַרְאַיִךְ הַשְׁמִיעִינִי אֶת קוֹלֵךְ כִּי קוֹלֵךְ עָרֵב וּמַרְאֵיךְ נָאוֶה" הינה הגיעה השעה, בתכם היקרה יצאה לאוויר העולם והצטרפה

ממתקים לאירועים
בר מתוקים ליום הולדת

מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להפוך את יום ההולדת הקרוב למשהו שאי אפשר לשכוח? הבן שלכם חוגג יום הולדת

התקשרו עכשיו