בר מתוקים לחתונה

מתוקים לאירועים

תוכן עניינים

"ברחמך הרבים בראת ששון ושמחה,
חתן וכלה, גילה ורינה, דיצה וחדווה". 

תכף זה קורה, הינה זה כבר מגיע , אירוע השיא של חייכם! זוג בוחר לחגוג את אהבתו בפני בני משפחתו וחבריו- אין רגע משמח מזה! לקראת האירוע המרגש הרשו לי לייעץ לכם בבחירת בר הקינוחים המושלם שיהפוך את המסיבה שלכם לבלתי נשכחת!
כי אין דברים שמשמח יותר משפע של מתוקים בצורות שונות, במרקמים שונים ובצבעים ייחודיים.

בר מתוקים הוא בעצם שולחן עליו מוגשים קינוחים ייחודים אשר יגרמו לאורחים שלכם (ולכם כמובן) להתרגש בטירוף. את המתוקים מגישים לרוב לקראת סוף האירוע , מעט אחרי סיום המנה העיקרית. למרות שאנשים בוודאי כבר שבעים, מרביתם מצליחים למצוא מקום גם לקינוחים. כיום נדירים האירועים בהם לא מוגשים שפע של קינוחים ולכן אני ממליצה בחום להשקיע זמן ומחשבה בהרכבת שולחן קינוחים שופע, אסטטי וטעים במיוחד. 

ממתקים לאירועים

קינוחים – כיצירת אמנות
את הקינוחים יוצרים קונדיטורים מומחים באפייה. מדובר באמנות של ממש שבאמצעותה מעצבים עוגות מרהיבות בעיצובים שונים ומשונים, על פי בקשתכם בהזמנה אישית. עוגות גבוהות או נמוכות, עטופות בצק סוכר או קרם עדין, עוגיות שוקולדיות או גבינה, ממתקים שונים וסוכריות, מפלי שוקולד חם נוטף ומשגע, מגשי פירות מרעננים או קאפקייקס מעוצבים.
כמובן שאין זה מספיק לדעת לעצב ברמה גבוה, חשוב שטעמם של התוצרים יהיה מעולה וישאיר "טעם של עוד" בקרב האורחים שלכם. 

טיפים לעיצוב השולחן עצמו

  • הקפידו על שפע אך דאגו לא להעמיס יתר על המידה
  • וודאו כי הצבעים הדומיננטיים אותם תבחרו אשר יצבעו את השולחן ילכו יד ביד עם הקונספט הכללי של האירוע.
  • וודאו כי קימת גישה נוחה לכלי ההגשה על מנת למנוע אי נוחות מהאורחים שלכם.
  • הזמינו רקע לשולחן שיכלול קישוטים יפים ואולי אף תוסיפו פלקט עם תמונה שלכם – זה יוסיף המון.
  • דאגו שמיקום השולחן יהיה בחלל מרכזי ביותר – בין הכניסה לאולם או לגן האירועים לבין רחבת הריקודים. כך איש לא יפספס אותו ויתאכזב.
  • וודאו כי השולחן ישלב בין קינוחים "משגעים" לפירות מרעננים. הקפידו שתהיה עוגה ללא סוכר לסוכרתיים ואולי מאפה טבעוני לטבעונים. כך תמנעו ממצב שאורחים מסוימים ימנעו מליהנות מהמתוק. 

שולחן הקינוחים – כמה זה יעלה לנו
בתור התחלה צריך לצאת מנקודת הנחה כי המחירים משתנים בהתאם לגודל ההזמנה שלכם. כמות המוצרים וסוג הקינוחים הוא שקובע. מובן כי עוגת קומות עם עיצוב גדוש בפרטים קטנים תהיה יקרה יותר מעוגה קטנה יותר וללא עיצוב מיוחד.
בהקשר זה, מומלץ מאוד לפנות למספר בתי עסק אשר מתמחים בתחום המתוקים ולבקש מהם הצעת מחיר מפורטת שכוללת את סוג הקינוחים, הכמות המבוקשת, דמי משלוח ועוד.
ראו גם: עוגות זילוף מחיר

מה חשוב יותר – הכמות או האיכות?
בכל הקשור לאוכל בכלל ולקינוחים בפרט, האיכות חשובה לא פחות מהכמות. חשוב מאוד לוודא כי הקונדיטור משתמש בחומרי גלם טריים ואיכותיים וכמו כן, חשוב לבדוק שהאפייה נעשית בסמוך למועד האירוע ולא יותר מידי זמן לפניו.

לסיכום, בר מתוקים הינו חלק בלתי נפרד מכל אירוע משמח אותו תחגגו, בפרט כאשר מדובר במסיבת חתונה. שמחו את עצמכם ואת המוזמנים שלכם ופנקו אותם בשפע מתוקים שיסעירו את החושים שלהם ויהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח עבורם.

למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר, השאירו פרטי התקשרות ונציג/ה מטעמנו יצור עמכם קשר בהקדם האפשרי וייתן לכם שירות מוביל ומקצועי. 

מאחלים לכם מזל טוב ענק, וכמובן, בתיאבון!

באהבה,

"בוטיק סוכר"

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עוגת יום הולדת איור
בר מתוקים לבר המצווה

איך הוא גדל! היא כל-כך חכמה ובוגרת! מתינוק רך, לאיש בוגר. מילדה קטנה, לנערה מתבגרת! הזמן טס… והינה מתקרבת נקודת

איור עוגות יומולדת
בר מתוקים לבריתה

"הַרְאִינִי אֶת מַרְאַיִךְ הַשְׁמִיעִינִי אֶת קוֹלֵךְ כִּי קוֹלֵךְ עָרֵב וּמַרְאֵיךְ נָאוֶה" הינה הגיעה השעה, בתכם היקרה יצאה לאוויר העולם והצטרפה

ממתקים לאירועים
בר מתוקים ליום הולדת

מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להפוך את יום ההולדת הקרוב למשהו שאי אפשר לשכוח? הבן שלכם חוגג יום הולדת

התקשרו עכשיו