אם אין לחם תאכלו עוגה

קרדיט תמונה: pixabay.com

תוכן עניינים

המשפט המזוהה ביותר עם מארי אנטואנט, אשר הציעה שהעם הצרפתי העני יאכל עוגה במקום לחם מביא אותנו לחשוב על ההצעה שלה שוב, ולתת לכם שלל רעיונות לעוגות נהדרות שתוכלו להכין בבית בקלות וליהנות מאכילתן במקום פרוסת לחם. לפניכם שפע של עוגות כיד המלך (או המלכה).

מלכת העוגות

איך אפשר לדבר על עוגות מבלי לדבר על עוגת שוקולד? העוגה הרכה והנימוחה עם טעם השוקולד הממכר שאנו מכירים עוד משחר ילדותינו היא ללא ספק אחת העוגות האהובות ביותר שיש. בארסנל העוגות תמצאו: עוגת שוקולד עם גבינה ושמנת – אחד השילובים המענגים ביותר הם שוקולד וגבינה, העוגה הזו בהחלט תשגע את בלוטות הטעם שלכם.  עוגת שוקולד ומוס קפה – עוגה עשירה שמבוגרים אוהבים, המוס האוורירי מחמיא לטעם השוקולד העמוק ויחד הם הופכים לשילוב מנצח, עוגת ביסקוויטים שוקולד – העוגה הקלסית ביותר שיש היא עוגת ביסקוויטים אך כאן במקום הקצפת הסטנדרטית נוסיף גם גנאש שוקולד מריר או אינסטנט פודינג שוקולד ונמרח את הקרם השוקולדי הזה בין הביסקוויטים. עוד עוגות שוקולד שהן ממש קצה הקרחון הן: עוגת שוקולד בשילוב קפה ואגוזי פקאן, עוגת שוקולד נימוחה בשילוב שוקולד לבן, עוגת קרמבו, עוגת שוקולד־בננה, עוגת שוקולד עם שוט אספרסו ופיסטוקים ועוד.

המלכה הלבנה

לא צועדת במרחק רב ממנה היא עוגת הגבינה המוכרת והאהובה אשר כבודה במקומה. העוגה הזו אשר טעימה גם בגרסתה האפויה וגם בגרסתה הקרמית בהחלט משכרת חושים לא פחות מהשוקולד. בארסנל הלבן הלבן הזה תמצאו: עוגת גבינה ופירורים – אחת הגרסאות הטעימות ביותר לעוגת הגבינה שכן משולב כאן בצק החמאה המחמיא כל כך לקרם הגבינה לצד הפירורים הקראנצ'ים שמעניקים לה טוויסט נוסף בכול ביס. עוגת גבינה אפויה – הלוא היא העוגה הקלסית מכולן ואינה זקוקה שנציג אותה ונכביר במילים, עוגת מוס גבינה ותפוחי עץ מקורמלים עם קינמון, עוגת גבינה ודבש במיוחד לראש השנה, עוגת גבינה בציפוי לוטוס מפנק ואפילו עוגת גבינה טבעונית נהדרת בטעמה.

עוגות בחושות

לפעמים יש חשק עז לפרוסת עוגה, אבל לא מתחשק להתחיל עם קרמים ומוסים, ועם מתכונים מורכבים שמונים מספר שלבים. לפעמים מתחשק עוגה בחושה, טעימה ומנחמת שמכינים בעשר דקות, ואחרי ארבעים דקות אפייה כבר אפשר לפרוס ממנה פרוסה. בארסנל הבחושות הכי טעימות תמצאו: עוגת דבש, עוגת מייפל, עוגת גזר, עוגה בחושה עם קינמון, עוגה בחושה עם פירות הדר, עוגה בחושה עם ריבת תות וגרידת לימון, עוגת תפוחים בחושה, עוגת לימון עם שקדים וקוקוס בשילוב יוגורט, עוגת לימון ופירות יער, עוגה בחושה עם תבלינים וקולה, עוגת בננות ושוקולד צ'יפס והיריעה קצרה מלהכיל את כל העוגות הבחושות והנפלאות שיש.

עוגות מיוחדות

עולם האפייה טומן בחובו את היכולת ליצור דברים חדשים, להפיק טעמים חדשים, לרגש ולהפתיע. לעיתים מתחשק לנו לטעום משהו אחר, שונה ולא מוכר. לפניכם מספר עוגות לא שגרתיות אשר יפתיעו אתכם: עוגת אייס קפה בלונדי – השילוב של טעם האייס קפה המשולב עם גבינת הריקוטה העשירה והציפוי המלוח של שוקולד הבלונדי מבטיח לכם ביס חלומי שכדוגמתו עוד לא טעמתם. עוגת קרמבו ושוקולד לבן – קרמבו הוא אחד מחטיפי השוקולד או הממתקים הכי טעימים שיש, ואיך לא? העוגה הזו מעניקה לו מקום של כבוד אך עם טוויסט אחד קטן, היא משולבת דווקא עם שוקולד לבן ולא שוקולד חלבי. שילוב השוקולד הלבן עם קרם הגבינה והקצפת הוא לא פחות מחלומי. עוגת מלבי וגנאש שוקולד – מלבי הוא קינוח פשוט וטעים אך כאשר משלבים אותו במרקם עוגה נימוחה ומשדרגי אותו עם גנאש שוקולד, מקבלים כבר טעם חדש ומיוחד לפודינג העממי והמוכר הזה וכול ביס הוא פשוט גן עדן. עוד עוגות נפלאות ומיוחדות שאי אפשר להתעלם מקיומן הן "עוגת רד וולווט (קטיפה אדומה), עוגת קרואסון צרפתי במילוי של גבינת מסקרפונה וגנאש שוקולד, עוגת הפוכה על כדורי שוקולד ועוד.

לסיכום, כול עוגה גם הפשוטה ביותר ניתן לשדרג ולהפוך אותה ליצירת אומנות של ממש, אך לשמחתנו זה לא תמיד נדרש. גם העוגות הפשוטות ביותר יכולות להיות טעימות באותה המידה. לצד העוגות הרבות כמובן שניתן להכין גם טארט, פאי, עוגיות במגוון טעמים ומאפים ייחודים שיחליפו את פרוסת הלחם או העוגה.    

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו