בר מתוקים – הפתעה נהדרת לאורחים

צילום:PEXELS

תוכן עניינים

אין זה משנה אם מדובר באירוע קטן או גדול, מה שבטוח הוא שהטעמים שילוו את המאורע, הם אלו שיכתיבו בסופו של דבר את הטון של הכיף וההנאה. לכן, בבוטיק סוכר החלטנו לשנס מותניים, להפשיל שרוולים ולבחון יחד אתכם את האפשרויות השונות שבמסגרתן בר מתוקים יוכל לשדרג את האירוע פלאים ולהותיר טעמים מתוקים ונפלאים בקרב האורחים.

אירועים ביתיים

בעוד שבעבר אירועים ביתיים היו נחשבים לפחות יוקרתיים, הרי שאירועי בוטיק עם מספר מוזמנים מצומצם, נהנים כיום מפופולריות מחודשת וגוברת.

מרבית האורחים והמוזמנים כבר שבעים מן המאכלים הרגילים שמלווים את אולמות האירועים, ודווקא באירוע ביתי, אנו יכולים להשיב את השליטה המוחלטת חזרה אל הידיים שלנו, ולבחור בקפידה כל מטעם שילווה את הסעודה.

שכירתו של בר מתוקים עם שפע של דברי מתיקה מעוגות ועוגיות ועד לפירות רעננים, יכולה לשדרג את תחושת היוקרה של האירוע עם צלחות נהדר, צבעים מזמינים ושפע של מאכלים שמעוררים את התיאבון כבר מן המבט הראשון.

אם אתם מחפשים לייצר עבורכם אירוע בלתי נשכח, זוהי בהחלט הדרך לעשות זאת.

חתונות בכל הגדלים

בין שמדובר בחתונה באולם אירועים ובין שמדובר בחתונה קטנה ומצומצמת, הרי שבר מתוקים הוא בחירה נהדרת.

מומלץ לשכור את הבר הרבה אחרי שהאורחים כבר שבעו מן הקייטרינג לחתונה, ולשמור אותו לרגעים האחרונים בהם גם האורחים הנמרצים ביותר, כבר מותשים ועייפים מן הריקודים.

זכרו שחתונה שמחה ומאושרת נמדדת בין היתר על פי מידת הצפיפות שברחבה. כדי להבטיח שהחתן והכלה לא ימצאו את עצמם רוקדים לבד או את הרחבה ריקה לחלוטין, הבאתם של שפע של מתוקים יכולה להוסיף אנרגיות למוזמנים ולרתום אותם לעוד כמה דקות מכובדות של ריקודים.

גיבוש עובדים

יום גיבוש עובדים הוא דרך נפלאה לייצר קשרים חדשים בין העובדים והצוותים השונים, וכן לחזק את הקשר שבין העובדים לעסק או החברה.

אחת מן הדרכים שבאמצעותן ניתן לרתום את היום לצורך חיזוק הקשר עם בית העסק, היא לא אחרת מאשר האוכל שילווה את יום הכיף. ניתן תמיד לשקול לשלב בר נייד של מתוקים שילווה את העובדים בסיומו של היום, למשל אחרי ארוחת הערב או באירוע על חוף הים.

דברי מתיקה נקשרים על פי רוב ליוקרה, ובאופן הזה תוכלו לשדר לעובדים שלכם שהם אכן עובדים עבור בית עסק יוקרתי. יצירת גאוות יחידה תאפשר לכם לצאת נשכרים מיום הגיבוש עם עובדים מסורים הרבה יותר ויעילים הרבה יותר.

מחפשים שירות בר מתוקים?

בבוטיק סוכר אנו שמחים לספק לכם מגוון רחב של פתרונות מתוקים ונפלאים. בר מתוקים עם שפע של מאפים, עוגות, עוגיות ועוד ים של הפתעות.

לפרטים נוספים וקבלת מידע, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה לקבלת שיחה חוזרת.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו