השכרת ציוד ומכונות מזון לאירועים

קרדיט תמונה: freepik

תוכן עניינים

אתם כמה שעות בודדות לפני אירוע, נמצאים כבר במקום המיועד ומשאית הציוד עדיין לא הופיעה. שום דבר לא יוכל להיעשות לפני שיגיעו הכיסאות והשולחנות, ואחרי כמה שבועות של תכנון מדוקדק אתם מרגישים מותשים וחסרי כוחות נפשיים לעוד מריטת עצבים כזו.

אתם יכולים לא להגיע למצבים כאלו אם רק תיעזרו בחברת השכרת ציוד מומלצת. אבל בכל זאת, מה כדאי לדעת לפני שלוקחים חברה להשכרת ציוד אירועים? לפני שאתם סוגרים ספקים בואו לקרוא כמה טיפים לאירוע חלק ונטול קריסות ותקלות לא רצויות.

 

השכרת ציוד לאירועים – מה אתם באמת צריכים?

הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות לפני שאתם מתחילים לחפש חברות שמשכירות ציוד לאירועים או השכרת מכונות מזון הוא להבין את אופי האירוע ואיזה ציוד אתם צריכים על מנת שתוכלו לפנות לחברת הציוד שמספקת לכם את רובו ומתאימה לכם מבחינת מחיר, איכות ומקצועיות. אם אתם עורכים אירוע בטבע אולי תצטרכו אוהל גדול להשכרה, וגם ציוד כמו ריהוט. מה המזג אוויר שהולך להיות? האם יהיה קר בלילה וחם במהלך היום? או שאולי מדובר בחורף? ורשימת הברורים עוד ארוכה. לרוב, כל חברה להשכרת ציוד מתמחה באירוע מסוים.

 

אירוע חוץ או פנים? שאלה קריטית!

בגדול, אפשר לחלק את החברות להשכרת ציוד ל2 סוגים: כאלו שמתמחות באירועי פנים ואלה שמשכירות ציוד ייעודי לאירועי חוץ או כאלו שנערכים בטבע. מראה וסגנון הציוד, המגוון והאיכות שלו יהיו תואמים לסוג האירועים שבהם מתמחה החברה.
לפני שאתם ממהרים להרים את המכשיר החכם שלכם, הביטו בתמונות שמציגה החברה ובתמונות מאירועים קודמים שאליהם הייתה אחראית. אם לחברה יש אתר, בחנו ועיינו בו. חברה טובה תוסיף המלצות של  לקוחות ותשדר אווירה מסוימת באתר שלה. ההמלצה הזו תקפה לגבי כל ספקים שברצונכם לעבוד איתם. דלגו על אלו שלא מספקות עבורכם את מה שאתם צריכים וחסכו לעצמכם לעבור על הצעות מחיר לא רלוונטיות.

 

ממדיי האירוע

ישנן חברות שמשכירות לאירועים גדולים במיוחד, תאגידים, חתונות, פסטיבלים וכו'. חברות כאלה רגילות לשנע ציוד רב על ידי משאית ולהעביר את הציוד שלהם בצורה הזו. .

אם האירוע שלכם משפחתי ואינטימי ביחד לאירועים מסוג אלו, חפשו חברה שזו ההתמחות שלה. למה זה משנה אתם שואלים? הבאת ציוד במשאית גדולה מייקרת משמעותית את עלויות השינוע ובכך גם את המחיר שאתם הולכים לשלם בקצה. אם אתם זקוקים למעט ציוד אין סיבה לשלם סכומים כאלה כשאפשר לעשות את התהליך בטנדר אחד בלבד.

 

לסיכום

אנחנו מקווים שחידשנו לכם הרבה. שאתם מרגישים מוכנים יותר לבצע אירועים בטבע ולא מוותרים על ההנאה של חגיגה אינטימית ומשפחתית באוויר הפתוח מתחת לשמיים הכחולים ואולי אפילו עם לינה. תהנו מהוואי המשפחתי והקרבה לטבע.

בהצלחה באירוע הבא!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו