חמישה רעיונות למתכונים קלים בארוחת הערב

קרדיט תמונה: freepik

תוכן עניינים

שוב מגיע ערב ועימו ארוחת הערב. ארוחה זו צריכה להיות קלילה, כזו שלא תפריע לכם ללכת לישון אחריה. באופן כללי מומלץ לאכול דברי חלב אשר עיכולם קל יותר מעיכול של בשר ובמיוחד בשעות הלילה. לפניכם חמישה רעיונות למתכונים קלילים שאפשר להכין לארוחת ערב.

על טהרת הגבינה

אחד המאכלים הטעימים והמתכונים הקלים ביותר הוא לביבות גבינה. לביבת גבינה היא מפנקת ורכה, מזכירה מעט פנקייק אך טעמה עשיר יותר. לפניכם מתכון נפלא להכנתה במהירות: בקערה גדולה הניחו את המצרכים הבאים: ביצים, קמח, גבינה לבנה, סוכר וניל וסוכר. ערבבו היטב עד קבלת בלילה חלקה. במחבת גדולה שימו מעט שמן לטיגון או חמאה וצקו מן הבלילה לתוך המחבת החמה. המתינו כמה דקות, הפכו את הלביבה וטגנו גם את הצד הזה עד שיקבל גוון זהבהב. את הלביבות תוכלו להגיש עם אבקת סוכר, סירופ שוקולד, שמנת חמוצה, קצפת, פירות חתוכים וכל תוספת אהובה אחרת.

פשטידה ירוקה ובריאה

עוד מתכון מצוין לארוחת ערב הוא פשטידת ברוקולי. זהו אחד הירקות הכי בריאים שיש, שכן הוא מכיל ויטמין C, הוא בעל סידן וסיבים תזונתיים והוא מזין ביותר. מתכון נהדר לפשטידת ברוקולי שניתן להכין אף מפרחי ברוקולי קפואים ללא הטרחה בפירוק וחליטה של אלו הטריים. תחילה הפשירו את הברוקולי הקפוא. בקערה הניחו גבינה לבנה, גבינה בולגרית או פטה וגם קוטג'. הוסיפו פנימה קמח, מלח, ביצים, פלפל שחור טחון ומעט אגוז מוסקט. כעת, סדרו את פרחי הברוקולי בתבנית ועליהם שפכו את התערובת. פזרו מעל גבינה קשה מגורדת כגון: צהובה, פרמזן, קשקבל, פיקורינו, גרוייר או מוצרלה והכניסו לתנור ל־45 דקות. לאחר מכן הוציאו את הפשטידה מהתנור והניחו לה להתקרר לפני שאתם חותכים אותה כדי שלא תתפרק. לצידה תוכלו להגיש סלט ירוק רענן.

שקשוקה חריפה במיוחד

המתכון הזה מושלם לארוחת ערב מהירה, טעימה ומנחמת במיוחדת. יש בו ביצים, ירוקת, רוטב שכיף לנגב והרבה חריף. תחילה יש לחתוך בצל לקוביות ולהוסיף אליו פרוסות של שום. בתוך סוטאז' רחב ידיים זלפו שמן זית וטגנו מעט. החלו להוסיף פנימה קוביות של עגבניות, קוביות של גמבה אדומה, קוביות של פלפל ירוק וקוביות של פלפל צהוב. טגנו יחד והוסיפו פנימה פלפל ירוק חריף עם הגרעינים חתוך לפרוסות. סגרו את המכסה והמשיכו לבשל על אש גבוהה כדי שהירקות יגירו נוזלים. כעת הוסיפו: רסק עגבניות, מעט מים, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, פלפל שחור גרוס, צ'ילי גרוס ומלח. ערבבו היטב והמשיכו לבשל מספר דקות נוספות. לאחר מכן, עשו גומחות קטנות בעזרת כף והכניסו את הביצים פנימה, לסיום גררו גבינה בולגרית או פטה מעל הביצים. סגרו את המכסה, הנמיכו את הגז ובשלו עד רבע שעה. לסיום תוכלו להגיש עם השקשוקה פיתות, מלפפונים חמוצים וטחינה להנאה מושלמת מכל ביס וביס.

תפוח אדמה בשמנת

ארוחת ערב מפנקת במיוחד היא תפוח אדמה מוקרם. תחילה יש לקלף את תפוחי האדמה ולפרוס אותם במנדולינה לפרוסות דקות מאוד. בקלחת קטנה נבשל שמנת, חלב, מלח, פלפל שחו טחון ומעט אגוז מוסקט. יש לבשל את התערובת עד שהיא הופכת לפושר ולא חמה מאוד. הניחו את תפוחי האדמה בקערה גדולה ועליה שפכו את התערובת הפושרת. כעת, עסו היטב את פרוסות תפוחי האדמה כך שיהיה רוטב על כל הפרוסות. העבירו את הפרוסות לתבנית פיירקס גררו מעליהם גבינה קשה כמו פרמזנו רג'אנו, פיקורינו או גרוייר והכניסו לתנור בחום גבוה לשעה ורבע.

פסטה פסטו

עוד מתכון קל להכנה, שהוא מושלם לארוחת ערב, הוא טעים וגם משביע הוא הפסטה שעטופה ברוטב פסטו. בסיר גדול עם מים רותחים הכניסו את הפסטה עם מעט מלח ובשלו לפי הוראות היצרן.  להכנת הפסטו יש להכניס עלי בזיליקום טריים למעבד מזון, להוסיף, מלח, שום, צנוברים ושמן זית איכותי. לאחר שטחנתם הכול יחדיו הפסטו מוכן. סננו את הפסטה מן המים, העבירו למחבת יחד עם שמן זית וטגנו מעט. הוסיפו את הפסטו פנימה וערבבו אותו יחד עם הפסטה. הגישו את הפסטה בצלחת הגשה ועליה גררו גבינת פרמזן ביד רחבה, מזגו כוס של יין לבן והתענגו על כל ביס.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

יצירת זיכרונות מתוקים: המדריך האולטימטיבי למתוקים לאירועים ולשולחנות קינוח

ארגון אירוע מוצלח כרוך בתכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. היבט אחד שבאמת יכול לרומם את האירוע שלכם הוא הכללת ממתקים טעימים ושולחן קינוחים מעוצב.  מבחר מפתה של ממתקים לאירועים יכול להשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם.

התקשרו עכשיו