מאפים מיוחדים במאפיה בחדרה

butter-croissant-placed-linen-fabric

תוכן עניינים

מאפים הם נושא מגוון. לתרבויות רבות ושונות יש מתכונים וסגנונות משלהם של מאפים, החל מהקרואסון ועד לעוגת הירח הסינית. מה זה מאפה? זה יכול להיות מאכל מתוק או מלוח שעשוי מבצק מאפה ואפוי.

ההגדרה של מאפה היא אוכל העשוי מבצק מאפה ואפוי. מרכיב הבסיס למזונות אלו הוא בדרך כלל קמח, אותו מערבבים עם מים ומרכיבים אחרים ליצירת הבצק. מזונות אלו עוברים לאחר מכן שני שלבים שונים: השלב הראשון נקרא מנוחה, או הגהה, כאשר הבצק תופח או נח במשך שעות לפני שהוא מעוצב למוצר הסופי. השלב השני הוא אפייה בתנור בו מבשלים אותם עד שהם מגיעים לרמת העשייה הרצויה.

קונדיטוריות בימי קדם היו בדרך כלל מאפיות קטנות ומקומיות. הם הכינו מאפים במחבתות גדולות והיו מבשלים אותם על אש גלויה. לאחר מכן הוכנסו המאפים בערימות על קרש והורשו להתקרר או להקפיא לאחסון. באופן מסורתי, המאפה האירופי הפופולרי ביותר הוא הפאי. סוג הפאי הפופולרי ביותר הוא פאי תפוחים ואחריו פאי דובדבנים, פאי פקאן ופאי מרנג לימון. ממתקים הם חלק בלתי נפרד מתרבויות רבות. הם גם פריט קינוח פופולרי. המסורתיים מיוצרים לרוב עם מוצרי חלב, ביצים, קמח, חמאה או סוכר. המילה "קינוח" באה מהמילה הצרפתית desservir שמשמעותה "לפנות את השולחן". הוא שימש לראשונה להתייחסות למאכלים מתוקים במאה ה-14 ולא נכנס לשימוש פופולרי עד המאה ה-18.

המאפיות בישראל הן חלק עצום ממגזר התיירות כמו מאפייה בחדרה שנקראת נונו. מאפיות אלו מציעות מגוון פריטים, החל מלחמים, מאפים ועוגות ועד פיצה ובייגל. הם גם מספקים מספר ארוחות שונות לילדים ולמבוגרים. אנחנו יכולים למצוא מאפיות כמעט בכל פינה בישראל. מאפיות פופולריות לא רק בקרב תיירים אלא גם בקרב מקומיים. המאפיות בישראל מציעות מנות מסורתיות רבות כמו סביץ' (כריך במילוי חציל מטוגן, ביצה מבושלת, חומוס, רוטב טחינה, פלאפל), שקשוקה (מנת פלפל שמכינים באופן מסורתי עם עגבניות), בורקה (מאפה במילוי גבינה או בשר). תרבות המאפייה בישראל חיה מאוד היום כי הישראלים אוכלים את לחם הבוקר שלהם

תעשיית המאפים בישראל צומחת. בישראל יש כ-10,000 מאפיות, ומספר זה צפוי לגדול ל-15,000 עד 2020. מאפיות נתפסות כמקור תעסוקה לאוכלוסייה הנמוכה במיומנויות בישראל. התעשייה מספקת מקומות עבודה ל-120,000 אנשים עם מחזור שנתי של מיליארד דולר. מקומות עבודה אלה נוצרים בגלל שכוח העבודה מזדקן ואין מספיק צעירים פנויים למלא תפקידים אלה. שוק המאפיות בישראל הושפע גם מהעלייה מרוסיה וברית המועצות לשעבר שהביאו איתם את המאפים האהובים עליהם, עוגות, טארטים ושאר פינוקים מתוקים שחלקו עם ישראלים.

איגוד המאפיות הישראלי מקדם את המאפיות הישראליות כבר עשרות שנים על ידי תמיכה בייצוא שלהן וחינוך תיירים לגבי המוצרים האותנטיים. במגזר זה יש הרבה סיפורי הצלחה, כולל מאפייה שנפתחה ב-1991 שהיא כיום מותג בינלאומי. בבירת ישראל פועלות למעלה מ-300 מאפיות. ירושלים היא ביתו של מתמודד רחוק על תואר הלחם הגדול בעולם – חלת ענק ששוקלת 800 קילו והיא נאפת מדי יום שישי בבוקר במאפייה בפאתי העיר. אחת המאפייה הבולטת בישראל היא מאפיית מעיין המציעה עוגות, פשטידות, לחמים ועוגות מיוחדות העשויות ממרכיבים כמו תותים, תפוזים ותאנים לכל טעם. הם מציעים גם אפשרויות רבות ללא גלוטן.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו