מארזים ליום הולדת

קרדיט תמונה: pexels.com

תוכן עניינים

תמיד חלמתם על ערימה של קינוחים שתנחת עליכם ביום ההולדת שלכם או בכל ארוע אחר? אתם לא טיפוסים של קינוח מסוג אחד או עוגה אחת גדולה! אתם אוהבים גיוון: עוגה, עוגיות, נשיקות, מקרון, טארטלטים, אלפחורס, פירות חתוכים והרבה מכל אחד. מארזים מסוג זה נפוצים מאוד לאחרונה. המאמר הזה יעשה לכם קצת סדר בסוגי המארזים המתוקים שניתן למצוא.

מארז יום הולדת

המארז הנפוץ ביותר, הוא מארז ליום הולדת, מארזי יום הולדת הם מאוד מגוונים ובמחירים של 150 עד 350 שקלים כמובן בהתאם למוצרים שכלולים במארז לעיתים יש להוסיף דמי משלוח.

המארזים הכי נפוצים מכילים עוגת יום הולדת בקוטר של 12 עד 16 סנטימטר. אמנם זו עוגה קטנה אבל לעיתים מאוד מפנקת ומספיקה בכיף לשישה מבוגרים, שכן המארז מכיל מספר אלמנטים נוספים, וחיתוך העוגה יכול להיות מינימליסטי.

שאר הפריטים במארז כיד הדמיון הטוב עליכם, כגון: מאפינס, קאפקייקס, עוגיות במגוון רחב, נשיקות או קינוחי מרנג, טארטלטים, אלפחורס, מקרון, פירות חתוכים ועוד קינוחים רבים אחרים.

מארזים רבים מגיעים באריזה מהודרת שנותנת לאוסף הקינוחים מראה אלגנטי, וחשוב לשים לב לאריזה ולא רק למארזים עצמם, בכדי להבטיח שתקבלו את האפקט שרציתם. ניתן להתרשם מדוגמאות של מגוון הקינוחים באתרי אינטרנט שמומחים בתחום, דוגמא טובה היא אתר השפים.

מארזים ליום האהבה

ההבדל המשמעותי ביותר בין מארז יום הולדת למארז ליום האהבה הוא ההבדל בצבעים וצורת המארז.

מארזי יום האהבה בדרך כלל מכילים עוגות או מוס בצורת לב בצבעים עזים של אדום או וורוד בכדי להדגיש את היום המיוחד.

המארז יהיה קטן יותר מאשר מארז יום הולדת, מכיוון שהמארז מיועד לזוג ולא למשפחה. לכן טווחי המחירים יהיו משמעותית נמוכים יותר, אבל תמיד תוכלו למצוא מארזים יקרים יותר גם ליום האהבה, מכיוון שמחיר המארז נקבע לפי כמות וטיב הקינוחים שבתוכו.

נפוץ למצוא במארזים ליום האהבה נשיקות, או קרם ברולה, פרלינים, וקינוחים מתוקים יותר מקוריים.

מארזי קינוחים

סוג נפוץ נוסף הינו מארזים לחגיגה של אירועים שונים ומגוונים שאינם יום הולדת: גיוס, שחרור, סיום לימודים ועוד.

המארז מאוד דומה למארזי יום הולדת אבל כאן באמת ניתן לגוון במקסימום, וגם טווחי המחירים מאוד גדולים ותלויים בכמות הקינוחים וסוגם.

נוכל למצוא בדרך כלל קערת מוס מפנקת עם קישוטים הקשורים לאירוע בנוסף גם צנצנות של מוס בטעמים, עוגיות מפנקות במיוחד, טארטלטים ועוד.

השילובים משתנים לפי הטרנדים, כך למשל במקרים רבים נמצא מאגנומים או מיני מאגנומים משולבים במארז מכיוון שזו הצעקה האחרונה.

שילוב נפוץ נוסף שמשווה למארז מראה בריאותי וטרנדי הוא פירות חתוכים, כמובן תלוי בעונת השנה, אבל בדרך כלל תותים, אבטיח, מנגו, אננס ועוד פירות מתוקים יהיו הכוכבים העיקריים.

מארזים מתוקים

מארז מתוקים יכול להיות מארז של כוסות קינוחים, מארז דונאטס או קאפקייקס מעוצבים עם תמונות או לוגו, וכן מארזים הקשורים לחגי ישראל, כגון ראש השנה, שבועות ופסח.

קיימים מארזי פרלינים, ועוד רבים אחרים ומגוונים.

לסיכום, מארזים הם טרנד מאוד חם ומשתלם, אנחנו ממליצים להתרשם מאתר שמכיל מגוון גדול של מארזים בכדי שתוכלו לבחור מארז יום הולדת איכותי.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

יצירת זיכרונות מתוקים: המדריך האולטימטיבי למתוקים לאירועים ולשולחנות קינוח

ארגון אירוע מוצלח כרוך בתכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. היבט אחד שבאמת יכול לרומם את האירוע שלכם הוא הכללת ממתקים טעימים ושולחן קינוחים מעוצב.  מבחר מפתה של ממתקים לאירועים יכול להשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם.

התקשרו עכשיו