מדריך להכנת שולחן קינוחים ליום הולדת

קרדיט תמונה: freepik

תוכן עניינים

כולנו מחפשים כל הזמן את הדרך לחדש, לרגש ולהפוך את ימי ההולדת לייחודיים. בין אם מדובר על מבוגרים ובין אם על ילדים, שולחן קינוחים הוא אולי הדרך הטובה ביותר לחגוג ביום המיוחד, ולכן רבים כל כך בוחרים בו. אמנם זה נשמע די פשוט – לקחת ממתקים או קינוחים ולהניח אותם על שולחן, אך מסתבר שיש תורה שלמה מאחורי העיצוב, ואם רוצים שולחן מנצח, כדאי לעשות זאת נכון. אז מה מומלץ לעשות כדי להצליח עם שולחן הקינוחים המושלם? הכנו לכם מדריך קצר ולעניין!

טיפים לבחירת שולחן קינוחים ליום הולדת

בחירת שולחן הקינוחים ליום ההולדת צריך להתחיל תמיד בבחינת כמות המוזמנים. כמו בכל אירוע אחר בחיים, אף פעם לא עורכים את השולחן על פי כמות מוזמנים מדויקת, ותמיד רצוי להוסיף עוד קצת מנות למקרה שמישהו ייהנה מהקינוחים במיוחד ויבקש לעצמו עוד מנה. כשמדובר על יום הולדת בבית רצוי לבחור בשולחן מתאים בתוך הבית – שולחן של מיני בר, שולחן האוכל המשפחתי או שולחן גינה מתאים, וכמובן שיש לעצב אותו בהתאם. השולחן צריך להיות מלא כדי שיהיה לו את אפקט העיצוב המתבקש, לכן לא מומלץ לבחור שולחן קטן במיוחד שיהיה עמוס, וגם לא שולחן גדול מידי שיהיה ריק. 

טיפים לעיצוב שולחן קינוחים

ישנה משמעות רבה לאופן בו נבחר לעצב את שולחן הקינוחים ויש כמה טיפים קטנים שיכולים לשדרג את השולחן באופן מהותי. עשו שימוש במפה יפה וניטרלית וקישוטים בקומות – ניתן לעשות שימוש במדפים מגביהים שניתן לרכוש בכל חנות של כלים, לעשות שימוש בצנצנות גדולות ולהניח בהן קינוחים קטנים ולהניח חלק מהקינוחים בצלחות על מגדלי קומות – גם כדי לחסוך מקום אבל גם כדי לזכות באפקט ייחודי של גובה מרשים. 

כדאי להוסיף פרחים, קישוטים קטנים, דגלונים, מנורות צבעוניות, שלטים ווילונות שהופכים את עיצוב המפה ליוקרתי במיוחד. אפשר להוסיף נרות, שרשרת דגלים, שלט שולחן צבעוני עם שם החוגגים ולעשות שימוש בקישוטים מנצנצים שיהיו פזורים על השולחן. 

רעיונות למתכונים מוצלחים 

שולחן קינוחים לא יכול להיות מנצח בלי מתכונים ייחודיים שיש רק בו. מי שרוצים להכין קינוחים מנצחים שעשויים מחומרי גלם איכותיים ובריאים יוכל לעשות שימוש במתכונים הבאים: 

קרמבו ביתי מתובל בג'ינג'ר

את הקרמבו הביתי המטובל נעשה מבסיס עוגיות אוראו עם למון גראס, חמאה וג'ינג'ר. מתחילים עם הכנת הקציפה: בסיר קטן שמים חלב, ג'ינג'ר ולמון גראס, מרתיחים, מכבים את האש ומקררים. לאחר סינון החלב ממיסים בתוך הקערה עם החלב שוקולד וחמאה, מערבבים ומקררים ומכינים את החלק הפנימי הלבן והטעים. לוקחים גבינת מסקרפונה ומערבבים במיקסר עם שמנת מתוקה וסוכר. לאחר מכן לוקחים את בסיס הקרמבו שלנו ומקציפים עם שקית זילוף ומכניסים למקפיא, בסוף ממיסים תערובת שוקולד וטובלים את הקרמבו והנה יש לנו קינוח מהסרטים. 

גביניות ריקוטה ג'ינג'ר-תפוז

מי לא אוהב גביניות? ואם הן ממש מושקעות הן הופכות להיות מעדן של ממש. גביניות ריקוטה מתחילות הבכנה במיקסר – לוקחים קמח ושמרים, סוכר, חמאה, ביצה ומים עם מעט מלח ויוצרים בצק מושלם. לאחר מכן כשהוא דביק מעבירים להתפחה לאחר מנוחה קצרה במקרר יוצרים ריבועים, מניחים באמצע תערובת גינת ריקוטה עם קצת ריבת משמש, סוגרים את הבצק ומברישים עם ביצה טרופה. לאחר אפייה של 20 דקות לכל היותר מוציאים ומפזרים אבקת סוכר. 

עוגת קוקוס ליים בחושה ומטריפה

העוגה הכי קלה והכי טעימה – בקערה גדולה טורפים חלב קוקוס עם וניל, ליים, שמן וסוכר, בקערה נפרדת מערבבים קמח, מלח, סודה לשתייה, גרדת ליים וקוקוס, מערבבים בין שתי הקערות, יוצקים לתבנית ואופים ב-170 מעלות למשך 35 דקות. לקישוט אפשר אבקת סוכר או אבקת סוכר עם ליים אותה מזגגים על העוגה, ניתן לקשט עם שבבי קוקוס וגרדת ליים גם כן.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו