מה לברדורים אוכלים?

צילום:freepik

תוכן עניינים

למצוא את האוכל הטוב ביותר ללברדור שלך עלול לדרוש קצת יותר השקעה מלמצוא משהו לאכול לעצמנו, היום נלמד כמה חשוב סוג האוכל שאנו נותנים לכלב שלנו, ולכלבי לברדור בפרט.

עבור רוב הכלבים, האוכל מהווה כלי הישרדותי בלבד, כזה שאי אפשר בלעדיו אך אין צורך להשקיע בו יותר מדי מחשבה או תכנון. ולא, אני לא מתכוון שתתחילו לבשל ללברדור שלכם אוכל גורמה, אלא להמליץ לכם על אוכל שישמור על הבריאות שלו במחיר הכי סביר.

ראשית, עבור לברדורים הדיאטה המומלצת צריכה להיות עשירה בחלבון ושומן וכמעט ללא פחמימות. אך כמובן שהשאלה "כמה להאכיל אותו?" תשתנה בהתאם לסוג האוכל שנקנה.

ניתן למצוא באינטרנט המון דעות מומחים שונות לאיזה אוכל הכי בריא, מה הופך את הדיאטה שלו למאוזנת, ואיך להאכיל כלב אפילו בדיאטה מאוזנת, ואיזה סוג אוכל הוא הכי טוב.

אז, הרשו לי לעשות לכם סדר ולעזור לכם להחליט מה הכי טוב לכם, לכלב שלכם, ולמשפחתכם. ובסוף הקריאה תדעו הכל על האכלת לברדור.

אז מה הופך דווקא את האוכל היבש הזה לאוכל הכי טוב עבורם?

המבוגרים בנינו ודאי זוכרים את האוכל "הרטוב", הבשר המשומר ששימש כאוכל לכלבים בתקופה שקצת נשכחה, אך היום הרבה יותר מקובל להאכיל כלבים במזון יבש, שהשפעתו הבריאותית טובה יותר. לא רק שהמזון היבש עדיף, הוא גם לא יתפוס לכם מקום במקרר, ניתן לאחסן אותו בקלות בכל פינה בבית, ובניגוד לבשר אפשר להשתמש בו שוב ושוב.

כיום, יש המון מותגים שונים לבחור מהם גם בחנות החיות הפשוטה ביותר, והבחירה הופכת קשה, במיוחד כשהיום כלבים הרבה יותר פופולריים מפעם, האוכל הזול ביותר לא בהכרח יהיה הטוב ביותר, מכיוון שברמה התזונתית נצטרך להאכיל את החבר הפרוותי שלנו יותר מהאוכל הזול כדי שיקבל את ערכיו התזונתיים.

מומלץ לבחור שקית אוכל במחיר בינוני (למשל HAPPY DOG), ולראות איך הכלב מסתדר עד שתמצאו את האוכל שהוא הכי אוהב, וכך תוכלו לשים את עניין ההאכלה מאחוריכם.

זכרו להאכיל את הכלב שלכם אחרי טיול, בתיאבון!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו