מתנות קטנות לחורף

צילום:PEXELS

תוכן עניינים

אחת לתקופה מגיע הרגע בו נרצה להבהיר לעובדים שלנו עד כמה הם חשובים ומוערכים. מתנות קטנות שממתינות לעובדים על שולחן העבודה מצליחות להפוך אותם למסורים ופרודוקטיביים יותר. כל עובד שמרגיש שהמעסיק שלו מעריך אותו ישקיע יותר בעבודה. ההשקעה הכספית הדרושה לרכישת אותן מתנות קטנות אינה גבוהה. אתם לא חייבים לחלק לעובדים מתנות יקרות בכדי לרגש, להפתיע ולשמח אותם. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בחוכמה מתנות שמעבירות מסר אישי, מעניקות ערך מוסף ומעלות חיוך על השפתיים.

מתנת חורף שימושית

את המתנה הזו מעסיקים רבים מחלקים לעובדים שלהם באופן קבוע. לאחר שתנסו תופתעו גם אתם מהתגובות הטובות ותהפכו את המתנה הזו למנהג קבוע. מתנת החורף המושלמת לעובדים היא זוג גרביים (אפשרי עם הדפס של הלוגו העסקי). כולנו מכירים את הרגע בו פסיעה אחת אל תוך שלולית גוזרת עלינו יום שלם של עבודה עם גרביים רטובות וכפות רגליים קפואות. כמעסיק שאכפת לו מהעובדים, טרחת לחלק לכולם גרביים יבשים וחמים אותם יוכלו לשמור במגירה בשולחן המשרדי לעת צרה.

מתנות חגים חורפיות לעובדים

אל כל חג בישראל משויכים מספר מאכלים מסורתיים כאשר לפחות אחד מהם הוא קינוח מתוק. מתנת חג מתוקה ומרגשת לעובדים תהיה עוגת דבש בראש השנה, סופגנייה מושקעת בחנוכה, פירות יבשים בט"ו בשבט, אזני המן בפורים, עוגיות קוקוס בפסח ועוגת גבינה בשבועות. את הקינוחים המתוקים כדאי להזמין מראש על מנת להבטיח אספקה מהירה.

החג שמבשר את בוא החורף הוא חג החנוכה שידוע גם כחג הסופגניות. מעסיקים שמחפשים מתנות לחנוכה לא יצליחו למצוא מתנה טובה יותר מערכת קינוחים מושקעת עם דגש על סופגניות. הפתיעו את העובדים שלכם בקינוח אישי מרהיב או בשולחן עמוס עוגות, שוקולדים, סוכריות, קינוחים אישיים וגם מפל שוקולד אחד או שניים. חג החנוכה מזוהה יותר מכל החגים עם מאכלים מתוקים. השנה העובדים שלכם יקבלו הרבה יותר מעוד סופגנייה קלאסית עם אבקת סוכר וריבה.

מתנות עם ערך מוסף

עשו לכם הרגל לרכוש באופן קבוע את אחת מהמתנות הקטנות שתחלקו לעובדים במהלך השנה ממרכזי תעסוקה שיקומיים. אל המתנות הללו מצטרף רובד נוסף של תרומה לקהילה. כך למשל, ניתן לרכוש מתנות קטנות שנארזות על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים. כאשר אתם רוכשים את המתנות אתם תומכים במרכזי התעסוקה ומאפשרים להם להמשיך לפעול. כל עובדי החברה ישמחו לגלות שאל רכישת המתנה מתלווה גם מעשה טוב.

תמריץ מתוק ברגע הנכון

בכל חורף ישנם מספר שבועות שמאופיינים בתחלואה גבוה בשפעת ועוד וירוסים. רבים מהעובדים במשרד נעדרים מהעבודה ואלו שמגיעים בכל זאת למשרד מתמודדים עם מזג אוויר סוער, פקקי תנועה, עומס של עבודה ולקוחות חסרי סבלנות. זהו בדיוק הרגע בו מעסיק חכם יידע למהר להזמין מתנות חורף קטנות לעובדים עד דגש על מתנה מתוקה. העובדים ישמחו לקבל סלסלת מתוקים, קינוח אישי, עוגיות ממותגות, בקבוק יין, זר ממתקים. בימים כאלו יותר מתמיד, המעסיקים מתבקשים להראות לעובדים עד כמה הם חשובים.

מה חשוב לוודא לפני שמזמינים מתנות לעובדים?

  1. כיום כאשר כלל המעסיקים מזמינים אונליין מתנות לעובדים, חשוב לוודא שהחברה מבצעת משלוחים מהירים. אל תשכחו לאשר שהמיקום שלכם תואם את אזור החלוקה של החברה. אם העלות של המשלוח אינה כלולה במחיר, בררו האם ישנה אופציה של משלוח חינם בעבור לקוחות קבועים.
  2. על ממשק הרכישה המקוון להיות מאובטח ומהיר. שימו לב שאנכם מזינים את פרטי האשראי שלכם או כל פרט אישי אחר באתרים שאינם כוללים מערך אבטחה מתקדם. חפשו את האייקון של המנעול שמעיד על דף מאובטח.
  3. אם דרושה לכם אספקה מהירה כדאי לפנות טלפונית אל הספק ולוודא שיש באפשרותו לספק את המוצרים במועד המבוקש.
  4. בכל רכישה של קינוחים, שוקולדים או מוצרי מזון כדאי לתת עדיפות למוצרים טריים שעשויים מחומרי גלם איכותיים.

רגע לפני סיום תעצרו לרגע ותנסו לחשוב מה המתנה שבחרתם לעובדים מספרת עליכם, כיצד היא מייצגת את החברה, איזה ערך מוסף היא מביאה עמה והאם היא אכן מצליחה להעביר את המסר המבוקש. אתם לא חייבים להיות מקוריים או יצירתיים, העובדים שלכם ירגישו מוערכים גם עם מתנה מתוקה קלאסית כמו מארז עוגיות או מארז של שוקולד ויין.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

יצירת זיכרונות מתוקים: המדריך האולטימטיבי למתוקים לאירועים ולשולחנות קינוח

ארגון אירוע מוצלח כרוך בתכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. היבט אחד שבאמת יכול לרומם את האירוע שלכם הוא הכללת ממתקים טעימים ושולחן קינוחים מעוצב.  מבחר מפתה של ממתקים לאירועים יכול להשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם.

התקשרו עכשיו