עוגה מעוצבת בהתאמה אישית

צילום:PEXELS

תוכן עניינים

הצוות של בוטיק סוכר מומחה בהכנת עוגות טעימות ומקוריות שמעוררות את בלוטות הטעם רק מלהסתכל.

אין דבר נפלא יותר מלחגוג אירוע מרגש עם טעם מתוק וטוב, וכל עוגה ועוגה המיוצרת אצלנו, זוכה לחומרי הגלם המובחרים והאיכותיים ביותר, לטכניקות אפייה, זילוף ועיצוב גבוהות ומדויקות. בניגוד לבישול, כל פרט ולו הקטן ביותר במתכון, משפיע על התוצאה הסופית. אנו לא מתפשרים על פחות ממושלם. נקודה.

עוגה מעוצבת לשלל אירועים

רבים פונים אלינו ושואלים לגבי סוגי העיצובים שבהם הם יכולים לבחור. אנו כאן כדי לומר לכם שאין אתגר בו לא נשמח לעמוד. לצד העוגות האיכותיות שלנו, העיצובים הגבוהים אינם מגיעים בקטלוג מסודר, וניתן לבקש התאמות אישיות. שהרי אין כיף גדול יותר מהפתעה מתוקה שמגיעה גם בעיצוב מקורי ונפלא.

הנה כמה 'טעימות' מן האירועים שאותם העוגות שלנו יכולות לשדרג.

יום הולדת סמלי

יום הולדת סמלי לרוב יתקיים לנוכח הגעה לגיל מיוחד דוגמת חמישים או שישים. זכרו שאמנם 'ילדי' היום הולדת הם כבר אנשים דיי בוגרים, אך בכל זאת בכל אחת ואחד מאתנו נותר אותו הבסיס שליווה אותנו לאורך הילדות.

אתם לא חייבים ישר לבקש עוגה בצורה של גיל 60, או קונספטים שדומים לכך. אפשר גם לנסות לחשוב על דבר מה שאהוב על החוגג או החוגגת המאושרים. האם יש להם תחביב מסוים שיכול לקבל צורה של עוגה? אולי הם חובבי אקסטרים? או אולי הם אוהבים נופש? 

עוגה בצורה של בית מלון עם עצי דגל בהחלט יכולה להיות הפתעה מכובדת, או מסלול של הרים וגבעות עבור רכיבת אופניים של ימי שבת.

מתנה ליולדת

אין כיף גדול יותר מלהעניק מתנה ליולדת הטרייה. הידיעה שבן או בת בית חדשים הצטרפו אל חבורה, הרצון להכיר את הפנים החדשות והמתוקות.

עוגה היא בהחלט דבר מה שיכול לקחת חלק בלתי נפרד מן החגיגה. בכל הנוגע לעוגות, אפשר תמיד לחפש מגוון רחב של דוגמאות של ציורי תינוקות. אפשר גם לנסות לקחת את זה למקומות נוספים שונים כמו עוגה שמורכבת מילד או ילדה ושני ההורים, או עוגה בצורה חמודה של סממנים המזוהים עם הורות דוגמת מיני או מיקי מאוס. אפשר גם לעשות עוגה בצורת נופש ולומר ליולדת הטרייה שעוד כמה חודשים היא תוכל סוף סוף לנפוש ולאכול את כל מה שהיא רוצה.

אירועים במסגרת העבודה

עוגות מעוצבות במסגרת העבודה הן דרך נהדרת לחזק את הקשר עם העובדים וליצור גאוות יחידה.

זהו יכול להיות אירוע לרגל הישג משמעותי שבית העסק הגיע אליו, וזהו יכול להיות אירוע שמטרתו לכבד את המצטיינים לשנת העבודה הנוכחית.

אפשר לחשוב על מגוון רחב של עיצובים דוגמת הלוגו של בית העסק, או עוגה בצורת משרד. אפשר גם לחשוב על בדיחות פרטיות דוגמת לוגו של המתחרים שמהם אתם חותכים פרוסות עם המון סמליות ותחרותיות.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו