עוגת גבינה אישית – כי לכל אחד מגיע

pexels-pixabay-162688

תוכן עניינים

חג השבועות הוא לחלוטין גם חג עוגות הגבינה. לכל משפחה יש את המתכון המסורתי שלה שהיא הכי אוהבת להגיש על גבי שולחן החג. בחג הזה נסו להגיש לכל אורח עוגת גבינה אישית משלו, שעליה יוכל להתענג בשמחה. יש משהו מפנק במיוחד בעוגות אישיות ואין זמן טוב יותר לפנק את היקרים לנו מאשר בזמן החגים. אספנו עבורכם מתכונים ורעיונות לעוגות גבינה אישיות שישדרגו לכם את חג השבועות.

 

עוגת גבינת אפויה עם עוגיות אוראו

נתחיל מקינוח המשלב עוגת גבינה אפויה מחולקת למנות אישיות ומעליה ניצבים עיטורי קצפת וחצאי עוגיות אוראו שוקולדיות. עוגות גבינה משתלבות נפלא עם שלל טעמים, כמו פירות יער, ריבת חלב ופירות הדר. גם השוקולד הוא מלווה נהדר לטעם הקטיפתי של הגבינה. עם המתכון הזה כל אורח יקבל עוגה אישית משלו, מלאה בכל טוב. כך תכינו את המתכון המעולה הזה:

להכנת הבסיס יש לערבב כוס וחצי של פירורי עוגיות אוראו עם חמאה מומסת. את התערובת משטחים בתחתית תבנית עוגה מלבנית. להכנת בלילת העוגה מקציפים במיקסר גבינת שמנת עד לקבלת מרקם אוורירי. כעת ממשיכים להקציף ומוסיפים בהדרגה סוכר. אחר כך מוסיפים בזו אחר זו שתי ביצים. לאחר שהביצים נטמעו לחלוטין בתערובת מוסיפים מלח, וניל וקמח ומוסיפים לערבב היטב. מוסיפים שמנת ועוגיות אוראו מפוררות לחתיכות גסות. מערבבים ידנית ויוצקים על גבי בסיס העוגיות בתבנית. על גבי בלילת העוגה מפזרים חתיכות גדולות של עוגות אוראו נוספות.

מחממים את התנור לחום בינוני-גבוה ומכניסים את העוגה לאפייה במשך כשעה. בתום האפייה העוגה צריכה להיות יציבה לגמרי במרכזה. בסיום, פותחים מעט את התנור ומשאירים את העוגה להצטנן בפנים במשך שעה. לאחר מכן מעבירים למקרר להתייצבות במשך עשרים וארבע שעות נוספות.

לפני ההגשה חותכים חתיכות אישיות לכל אורח. כל חתיכת עוגה מעטרים בפרח קצפת מהודר וחצי עוגיית אוראו.

 

עוגת גבינת שמנת ופירורי קינמון בכוסות אישיות

אחד מתענוגות החיים זו עוגת גבינה פירורים, כזו המשלבת את המרקם המלטף של הגבינה לצד הפריכות המהנה של פירורי הבצק. במתכון הזה טעם העוגה הופך למופלא עוד יותר בשילוב של קינמון ואגוזי מלך קצוצים בבסיס. כמובן שגם המתכון הזה מגיע בהגשה אישית לכל אורח. כך תכינו את הקינוח החלומי הזה:

להכנת ציפוי ותחתית העוגה מערבבים במעבד מזון חמאה, סוכר חום בהיר, קמח, אגוזים מלך קלויים וקצוצים, קינמון ומעט מלח, עד לקבלת פירורים בגודל בינוני. את התערובת מעבירים למקרר למשך כעשרים דקות. בזמן הזה מחממים את התנור לחום בינוני ומשמנים את תבניות האפייה האישיות. מהדקים בתחתית כל תבנית שכבת בצק דקה ואת שארית הבצק אופים על גבי תבנית מרופדת בנייר אפייה. אופים את הבצק במשך כרבע שעה, עד להזהבה. בסיום, מוציאים מהתנור ומכניסים למקרר עד לשימוש.

להכנת המילוי מקציפים במיקסר שני מכלי שמנת מתוקה עם סוכר, עד לקבלת קצפת יציבה. בכוס מערבבים יחד מיץ תפוזים ושתי שקיות ג'לטין. מחממים את הנוזלים במיקרוגל במשך כשלושים שניות ובסיום מערבבים שוב. מערבבים יחד את גבינת שמנת עם מיץ התפוזים עד לקבלת תערובת גבינה אחידה. את התערובת מקפלים בעדינות לתוך הקצפת עד לקבלת מוס אחיד. מוסיפים גרידת תפוז ומערבבים. את מוס הגבינה מחלקים בין התבניות ומעבירים לקירור במקרר למשך שעתיים. בזמן ההגשה מפזרים מעל לעוגות את פירורי הבצק האפויים.

 

קינוח בצנצנת – טרייפל עוגת גבינה ודלעת

זהו קינוח פשוט המורכב משלוש שכבות מסקרנות. הראשונה היא שכבת פירורים עדינה, השנייה היא עוגת גבינה מפתיעה בשילוב דלעת והשלישית היא עיטור קצפת אוורירית. הכל מונח אחד על גבי השני בעידון מושלם בתוך צנצנת מתוקה. כך תכינו את הקינוח המלכותי הזה:

מערבבים בקערה פירורי פתיבר עם חמאה מומסת ומסדרים בתחתית הצנצנות. בקערת מיקסר מעבדים באמצעות וו גיטרה גבינת שמנת עד לריכוך. מוסיפים פירה דלעת, תמצית וניל וסוכר ומעבדים הכל יחד עד לאיחוד החומרים. מסדרים את שכבת הגבינה מעל לבסיס הפירורים בצנצנות.

מקציפים במיקסר שמנת מתוקה וסוכר עד לקבלת קצפת יציבה. באמצעות שקית זילוף מזלפים את הקצפת על גבי שכבת הגבינה. מעטרים את הקינוח בפירורי פתיבר נוספים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

יצירת זיכרונות מתוקים: המדריך האולטימטיבי למתוקים לאירועים ולשולחנות קינוח

ארגון אירוע מוצלח כרוך בתכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. היבט אחד שבאמת יכול לרומם את האירוע שלכם הוא הכללת ממתקים טעימים ושולחן קינוחים מעוצב.  מבחר מפתה של ממתקים לאירועים יכול להשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם.

התקשרו עכשיו