עיצוב שולחן חג הפסח – טיפים לעיצוב מוצלח

pexels-nicole-michalou-5775053

תוכן עניינים

עיצוב שולחן לחג הפסחישנן לא מעט חברות המציעות לספק שירותי עיצוב שולחנות לחג הפסח. אך בפועל חשוב שתדעו כי תוכלו לעצב את השולחן בעצמכם, ולעשות אפילו עבודה יוצאת מגדר הרגיל. אם אתם חסרי רעיונות כיצד לעצב את שולחן החג, אנו שמחים להגיד לכם כי הגעתם למקום הנכון. אנו החלטנו לרכז עבורכם את כל הטיפים החשובים לעיצוב מוצלח, כך שתוכלו להשאיר את האורחים חסרי מילים. לצד ארוחת החג הטעימה, חשוב מאוד שגם השולחן יהיה בעיצוב מרשים שיפתיע את כולם.

אל תהיו מקובעים על צבע אחד בלבד

אפילו אם אתם חושבים כי לאווירת החג מתאים צבע אחד מסוים, עליכם לדאוג כי תהיה הרמוניה על השולחן. ככל שתצליחו לשלב יותר צבעים, כך תוכלו לתפוס את העין של כל האורחים המגיעים להתארח בחג. הצבעים שתבחרו צריכים להשלים אחד את השני, לכן אתם צריכים לעשות בחירה חכמה. כך לא תראו את השולחן שלכם בתור שולחן משעמם, אך מצד שני לא תראו את השולחן בתור שולחן מוגזם. ישנה אפשרות לעבור בדיוק באמצע בכדי להשיג את המטרות הרצויות.

תשלבו את סממני החג כחלק מהעיצוב

עיצוב שולחנות לחג הפסח זה לא דבר קל, בטח אם אתם תרצו להשאיר את האורחים פעורי פה. בכדי שתוכלו להכניס את האורחים אל תוך אווירת החג, מוטב כי תבחרו סממנים שונים שישמשו כחלק מהעיצוב. כך שלא יהיה ספק כי מדובר על שולחן שעוצב במיוחד לקראת החג הקרוב. בכל חג תוכלו להוסיף סממנים שונים שישנו את העיצוב של החג, ויגרמו לכל האורחים להיכנס אל תוך אווירת החג בקלות.

אל תחששו להשתמש בכלים חד פעמים

כלים חד פעמים היו עד לא מזמן האויב הגדול של כל מי שרצה להשיג את שולחן החג הכי מיוחד שיש. אך למה שתשטפו כלים בסוף הערב עד השעות הקטנות של הלילה? מותר גם לכם להנות מאווירת החג המיוחדת. עיצוב שולחנות לחג הפסח יכול להתבצע על ידי כלים חד פעמים, בטח שכיום תוכלו למצוא כלים איכותיים מאוד. הבחירה של כלים חד פעמים צריכה להיעשות בקפידה, אך בו בזמן היא יכולה להוריד מכם לא מעט מעמסה בערב החג.

השאירו לכל אורח מתנה קטנה על השולחן

עיצוב שולחנות לחג הפסח מחייב אתכם לחשוב מעט מחוץ לקופסה, בכל זאת אתם תרצו שהשולחן שלכם יהיה הכי מיוחד. אפשרות נוספת היא פשוט להוסיף מתנות קטנות לכל האורחים על השולחן, מתנות סמליות כמתנה לכבוד ערב החג. המתנות הקטנות הללו יגרמו לאורחים להיות מופתעים לטובה, אך הם גם יעריכו יותר את העבודה הקשה. המתנות הקטנות צריכות להיות באווירת החג, כך שגם הם יוסיפו לנראות של השולחן. פתאום גולת הכותרת של חג הפסח כולו תהיה שולחן החג.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו