קינוחי פיסטוק מתכוני פיסטוק

קרדיט תמונה: pixabay

תוכן עניינים

פיסטוק הוא אחד הטעמים הממכרים ביותר בתחום הקינוחים והמתוקים. אין חולק על כך. טעם פיסטוק הוא מתוק ומלוח כאחד, מעורר וממכר. קינוחי פיסטוק נערמים בזוויות שונות ובכמויות לא קטנות בכל שולחן קינוחים באירוע שמכבד את עצמו, והם בהחלט עשויים להיות מהראשונים שנחטפים. למה זה ככה? מי יודע… היוקרה שהם משרדים, המקוריות והטעם האנין, החדשנות שיש בהם והגיוון, כל אלו יחד עם הטעם המעניין שלהם בשילובים שונים הופכים אותם למשהו מושלם לחיך. מרבית האנשים בטוחים שקינוחי פיסטוק הם עניין לשפים ולקונדיטורים, ובמטבח הפשוט שלהם אין סיכוי להוציא מזה משהו שווה. בלוג פודיק של שחר חן גאה להציג לקהל העוקבים שלנו מגוון רחב של מתכוני פיסטוק ממכרים, איכותיים ומתחסלים, כאלו שניתן להכין בבית, לבד או עם הילדים, בקלות ובהנאה מושלמת, ללקק תוך כדי ולגמור את הקופסה עוד לפני שעובר יום.

 

איך בונים מתכונים פיסטוק?

בניית מתכוני פיסטוק היא עניין מורכב למנוסים בלבד. לכן לא כדאי להתחיל לעבוד בכוחות עצמכם על קינוחי פיסטוק, וכדאי מאד להיצמד למתכון מובנה של מישהו אחראי, כמו המתכונים בבלוג פודיק של שחר חן. טעמו של הפיסטוק לא משתלב בכל קונסטלציה קולינארית כמו טעם אגוזי לוז למשל ואחרים. לאגוז פיסטוק טעם, צבע ומרקם ייחודיים ביותר, הדורשים שילובים מסויימים שיהפכו לטעם מרתק ומנצח. בדרך כלל פיסטוק יהיה טעם משנה, בקינוחי פיסטוק יהיו לרוב אחוזים נכסדים של גלידה, קצפת, שוקולד או מוצרי חלב, ונגיעות הפיסטוק יתנו העשרה מדהימה ופאנץ' ייחודי למנה. תוכלו למצוא בבלוג מתכוני פיסטוק מגוונים כמו עוגות גבינה, חיתוכיות שוקולד, ועוד ועוד, בטעם ובנגיעות פיסטוק המקפיצים את הרמה ואת ההנאה של כולם.

 

מהו טעמו של הפיסטוק

קשה להגדיר במדויק את טעם הפיסטוק, בשונה מאגוזים רגילים שטעמם די דומה אחד לשני, וערבוב של אגוזי לוז למשל עם אגוזי מלך ייתן תוצאה של טעם אגוזי עדין אבל קלאסי, הפיסטוק הוא ייחודי מעט בטעמו, פיסטוק חלבי, כמו שהוא מכונה בישראל, על שם מוצאו הסורי, [למרות שהוא גדל גם בארץ] ניתן להגדיר כתמהיל טעמים של אגוז אנין עם נגיעת קפה קלה שיש שיטענו שהיא זו המקפיצה את הטעם. בכל מקרה, בגלל ייחודיות זו כאמור לא כדאי לבחור שילובי טעם של פיסטוק עם טעמים אחרים מבלי הכרות טובה עם הטעם ועם מתכוני פיסטוק רבים.

 

איך יוצרים טעם פיסטוק

טעם פיסטוק נוצר בעיקרון מאגוזים, אולם במטבח הפרטי ניתן לעשות שימוש בכל מוצרי הבישול והאפיה שנועדו לתת טעם פיסטוק, מחיות פיסטוק, תמציות פיסטוק ועוד. חשוב לדעת שמחיות פיסטוק קנויות כמו כל מוצר תעשייתי הינן מלאכותיות הרבה יותר ומבוססות על מחזקי טעם כימיים, ומעט מאד פיסטוק חלבי מקורי אמיתי. בבלוג פודיק של שחר חן תוכלו למצוא מתכון למחית פיסטוק עשירה ומנצחת, אמיתית ומלאה פיסטוק בארומה מדהים, תוכלו להכין ולשמור בצנצנת איכותית ולעשות בה שימוש כאשר אתם ניגשים להכין קינוחי פיסטוק. מחית אמיתית ביתית תקפיץ את הטעם והאיכות של התוצאה הסופית ללא הכר.

 

ערך בריאותי וערך קלורי

ערכם הבריאותי של אגוזי הפיסטוק הוא גבוה, כך על פי תורת הרפואה הטבעית לפחות. בעבר מקובל היה להכין ממנו תרופות ומוצרים בריאותיים אחרים, טוענים שהוא מכיל חומרים חיוניים לגוף. על פי כתבים רפואיים קדומים הוא חומר מצוין להכנת שרף בריאותי לפתרון בעיות רפואיות רבות, מקל על מערכת העיכול ובעל סגולות ריפוי. מצד שני, הערך הקלורי של פיסטוק הוא גבוה, ולמי ששומר דיאטה כדאי להיזהר מלהפריז בטריפת קינוחי פיסטוק למרות הכל. אז תחליטו אתם, ומותר לכם גם להתפתות:)

כתבה זו נכתבה על ידי צוות הכותבים של אתר פודיק

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו