בקבוקים למילוי רטבים – כל מה שצריך לדעת

קרדיט תמונה: freepik

תוכן עניינים

בקבוקים למילוי רטבים הם מוצר שמיש בכל מסעדה, עבור שפים פרטיים, גלידריות, בתי מלון וגם לשימוש ביתי. קיימים סוגים שונים של בקבוקים למילוי רטבים והתחום הוא רחב מכפי שאתם חושבים. יש סוגים שונים של פיות המשפיעות על עיצוב הרוטב על גבי המוצר, עמידות של בקבוקים, בקבוקים מתאימים לשטיפה במדיח כלים, פתיחה בשני הצדדים ועוד.

 

בקבוק לחיץ למילוי רטבים לכל צורך

קיים מגוון רחב של סוגי בקבוקים למילוי רטבים, אתם לא מוגבלים רק לבחירה אחת. הבקבוקים הלחיצים מגיעים במגוון רחב של גדלים, החל מ-350 מ"ל ועד ליטר ויותר. כמו כן, קיימים סוגים שונים של פיות לסקוויזר, לדוגמא כמו פייה עם שלושה פתחים לצורך שפיכת הרוטב בצורה עיצובית חדשה. בעזרת בחירת נכונה תוכלו לייצר מראה קלאסי של מנה בדיוק כפי שדמיינתם בראש שלכם, לעיתים המרחק בין המציאות לבין מה שאתם רואים בתמונות הוא בקבוק איכותי למילוי רטבים.

 

האם יש השפעה לסמיכות?

לסמיכות הרוטב יש השפעה על הבחירה שלכם גם מבחינת גודל הבקבוק וגם סוג הפיה. כאשר אתם בוחרים סקוויזר גדול עבור סמיכות גבוהה ייתכן ולא תקבלו את התוצאה שאתם רוצים, המטרה שלכם היא לאפשר לרוטב לזרום החוצה בצורה מתאימה. ככל שהסמיכות גבוהה יותר כך יהיה יותר קשה לרוטב לזרום החוצה ולכם להתנהל כפי שתכננתם. עבור רטבים עם סמיכות גבוהה היינו ממליצים להשתמש בפייה פתוחה יותר, ולאחסן את הרוטב הסמיך בבקבוק קטן. כאשר מדובר על רטבים כמו ויניגרייט, סויה וכד', ניתן להשתמש בכל סוג סקוויזר.

 

אחסון רטבים בצנצנות

אנחנו רואים במסעדות רבות וגם בבית אנשים שבוחרים לאחסן רטבים שונים בתוך צנצנות או קופסאות 4 ליטר. עם זאת, כאשר אנחנו מסתכלים על רווחיות העסק ניתן לראות פער משמעותי במחיר. בקבוקים למילוי רטבים עשויים פלסטיק והם זולים באופן משמעותי מאשר צנצנות או כל חומר גלם אחר. בכל הנוגע לשימוש חוזר – ניתן להשתמש מספר רב של פעמים באותו בקבוק למילוי רטבים כל עוד שומרים עליו היטב, ומנקים אותו בסוף השימוש. בנוסף, בעזרת בקבוקים למילוי רטבים ניתן לקבל תוצאה מהירה יותר והמוצר זמין לטבח.

 

שימו לב, כדי לשמור על טריות הרוטב אנו ממליצים לאחסן את הרוטב במקום ייעודי, אם הוא דורש קירור במקרר ואם נדרש מקום מוצל אז מקום מוצל. שמירה על טריות הרוטב אינה תלויה אך ורק בבקבוק עצמו, אלא גם בתדירות השימוש ובכמויות אותן אתם מכינים. יש רטבים שיכולים להישמר למשך שבועיים במקרר ואילו רטבים אחרים אחרי מספר ימים בודדים יכולים להיות פגי תוקף. בכל אופן, אחסנו בכל פעם כמות רוטב המתאימה לכם לאותו יותר ובסוף היום נקו את הבקבוק והשתמשו בו שנית למחרת, ככה תשמרו גם על הבקבוק וגם על הרוטב.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אוהל לאירועים: איך להרים אירוע מסוגנן ומקורי בכל עונות השנה?

מחתונות מפוארות ועד אירועים ארגוניים, לאירועים בחוץ יש קסם ייחודי שמושך אנשים. עם זאת, לארגון אירועי חוץ יש גם את האתגרים שלהם, שהמשמעותי ביותר הוא חוסר הניבוי של מזג האוויר. כדי להבטיח את ההצלחה והנוחות של האירוע שלכם, הזמנת אוהל לאירועים הוא הפתרון המוצלח ביותר שניתן למצוא. הקונסטרוקציות המגוונות הללו לא רק מספקות מחסה מ]ני תנודות במזג אוויר, אלא אוהל לאירועים משמש גם כמבנה לעיצוב יצירתי של האירוע, והופך את החלל הפתוח למתחם מעוצב בלתי נשכח.

שולחנות קינוחים ובלונים

שולחנות של קינוחים ובלונים הם שילוב מגניב שיכול לרומם כל אירוע, להוסיף אלמנט של מתיקות ומשיכה ויזואלית. הנה הסיבות מדוע

התקשרו עכשיו