טיפים לבחירת עוגה מעוצבת מושלמת לאירוע שלכם

מתוקים לאירועים

תוכן עניינים

בשנים האחרונות אנו מוצאים יותר ויותר פרסומים אודות עוגות מעוצבות. נדירים האירועים המשמחים שלא כוללים עוגה מרהיבה, יפיפייה ומעוצבת שגורמת לכל האורחים להתרגש מייחודיותה. כשהיא נכנסת לחדר – כולם יסובבו את ראשם אליה כאילו מדובר בכלת השמחה עצמה. בעבר נהוג היה להסתפק בעוגת שוקולד פשוטה ולקשט אותה במקרה הטוב בסוכריות צבעוניות. כיום נהוג יותר להזמין עוגות מעוצבות שמטרתן לספק הנאה מטעמן הייחודי, וחשוב לא פחות, ליהנות מיופיין. ישנן עוגות מעוצבות שיכולות להיות יצירת אמנות של ממש! לפיכך, נשמח לסייע לכם עם מידע רחב אודות הנושא וטיפים שיסייעו לכם בבחירת העוגה המעוצבת המתאימה לכם. 

כשמדברים על עוגות מעוצבות – למה בעצם מתכוונים? 

עוגות מעוצבות הן שם כולל למגוון עצום ורחב של סגנונות. שלא כמו בעבר, קיימים אין ספור סוגים של עוגות. אמנה לפניכם את חלקם:

  • עוגות קומות
  • עוגות עם דפי סוכר מעוצבים
  • עוגות עם הדפסים של האהובים שלנו
  • עוגות עטופות בצק סוכר צבעוני ומרגש
  • עוגות מפוסלות על פי בקשתכם בהתאם לסוג האירוע
  • עוגות מעוטרות בקישוטים אכילים ועוד
  • עוגות זילוף

לאיזה סוג אירועים נהוג להזמין עוגות מעוצבות?

את העוגות המעוצבות נהוג להזמין לאירועים שונים כמו ברית או בריתה, בר או בת מצווה, ימי הולדת, חתונות, מסיבת רווקות\ים ובעצם לכל אירוע משמח שתבחרו. כמו כן, קחו בחשבון שניתן להזמין עוגה מעוצבת גם ככה סתם, לארוחה משפחתית שגרתית כאשר רוצים לרומם את רוחם של בני המשפחה שלכם. 

כיוון שמדובר לרוב בהזמנה אישית של הלקוח והתאמת העוגה לצרכיו, ניתן לבקש עוגה מותאמת לסוג האירוע וכמובן לסגנון האורחים. העוגות יכולות להתאים גם לילדים בגילאים צעירים, וגם לאירועים של אנשים מבוגרים. 

כיצד בוחרים את העוגה האולטימטיבית? 

בעיני הדבר החשוב מכל, הוא לחשוב על חתן \ כלת השמחה. מה ירגש אותם? מה אותם יסעיר? מה יגרום להם להרגיש מיוחדים? להלן שלושה דגשים חשובים:

  • צבעים – בחרו צבעים שמתאימים לאישיות של האדם לו מיועדת החגיגה
  • טעם- בררו איזה סגנון עוגות הוא מעדיף? גבינה \ שוקולד\ שיש
  • עיצוב – האם יתאים עיצוב "בומבסטי"? או שמה עיצוב סולידי יותר ומתון? 

בשלב השני הייתי חושבת על צרכי האורחים שצפויים להגיע לחגיגה:

במידה ואתם יודעים מראש שאחד האורחים סובל מאלרגיה כזו או אחרת, ציינו זאת בפני בית העסק ובקשו להימנע משימוש באותו המוצר והקפדה יתרה על הרחקתו מהאזור בעת הכנת העוגה. ישנם בתי עסק שלא יצליחו לעשות זאת ויציינו זאת בפניכם במידה ותעלו את הצורך.

בררו כמה טבעונים יש לכם בקהל וכמו כן, האם יש צורך בעוגה ללא מוצרי חלב כך שתהיה פרווה. 

דבר נוסף חשוב בעיני, הוא לקרוא ביקורות והמלצות אודות העסק ולבחור חנות בעלת דירוג גבוה ביותר. הקפידו לברר על איכות החומרים, הקפדה על היגיינה וניקיון, משלוח בזמן שתואם מראש וכמובן חשוב מאוד לחפש מידע אודות טעם העוגה – ולא רק חזותה. 

תוכלו למצוא לעיתים עוגות מעוצבות יפייפיות אך כאלו שאינן טעימות כלל וזה עלול לאכזב אתכם מאוד! לכן הקפידו לברר ולקרוא המלצות על הנושא טרם ביצוע ההזמנה. 

עוגת יום הולדת איור

יתרה מכך, הקפידו לערוך השוואת מחירים כך שהעוגה שתזמינו תהיה מותאמת גם ליכולת התקציבית שלכם. אין אתם רוצים להזמין עוגה מעוצבת מושקעת שתגרום לחריגה משמעותית בתקציב שלכם. 

ראו גם: בר מתוקים ליום הולדת

 לסיכום, אנו ממליצים בחום על הזמנה של עוגות מעוצבות לכל אירוע כמו גם ליום – יום, מותאם לטעמכם האישי, טעמם וצרכיהם של האורחים שלכם וחשוב לא פחות התקציב שלכם. 

לקבלת הצעת מחיר לעוגה מעוצבת אני מזמינה אתכם להשאיר פרטי התקשרות ונציג\ה יחזרו אליכם בהקדם! 

באהבה ובתיאבון!

"בוטיק סוכר" 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התקשרו עכשיו