עוגות יום הולדת מחירים מיוחדים

עוגת יומולדת איור

תוכן עניינים

"היום יום הולדת
תראי יש פה סוד ישן חדש
לפרוס את הלחם
לגעת במשהו קצת מושלם"

עוגת יום הולדת יפיפייה, צבעונית וטעימה להפליא הינה מתנה מושלמת לאדם היקר לליבנו. הצבעים המשגעים, העיצובים המיוחדים והטעמים המדויקים – ישמחו כל אחד ואחת, במיוחד באם מדובר במתנה לכבוד חגיגת יום הולדת. במאמר זה נסייע לכם להבין מהן האפשרויות הקיימות ואיך תוכלו לבחור את העוגה המושלמת לחגיגה.

עוגת יום הולדת איור

עוגות יום הולדת

בימינו, מרבית אירועי השמחה מתאפיינים בעוגה מהודרת ומעוצבת בהתאמה אישית עבור חתן או כלת השמחה. איש לא יתנגד לאכול עוגות פשוטות שנאפו באפייה ביתית, כמובן. אך יחד עם זאת, כאשר מדובר בעוגה מעוצבת אפקט ההפתעה וההתרגשות יעלה על גדותיו. מדובר בטרנד שהפך לסטנדרט כמעט בכל אירוע. האורחים מצפים לרגע חשיפת העוגה המפוארת וכמובן שגם האדם החוגג בעצמו, ולכן מומלץ מאוד להשקיע בנושא זה

סוגי עוגות מעוצבות ליום הולדת

העוגות מעוצבות באופן ספציפי ובהתאמה אישית לסוג האירוע; לגיל של האדם שחוגג יום הולדת ולגיל הממוצע של האורחים ולכן בעצם תוכלו להזמין עוגה בכל עיצוב שתחפצו בו. החל מעוגות יום הולדת לילדים, מלאות מתוקים ובעיצובים של דמויות אהובות וכלה בעוגות מתוקות קצת פחות ומעוצבות בסגנון מותאם גיל.

ראו גם: בר מתוק לאירועים

סגנונות עיצוב

  • עוגות תלת מימד מג'לי, המעוצבות בטכניקה מיוחדת שכוללת מחט ומזרק (במרבית המקרים באמצעות שימוש בטכניקה זו העיצובים יעסקו במוטיב של מים כגון: אקווריום או ים)
  • עוגות תלת מימד עטופות בבצק סוכר צבעוני המעוצבות בהתאם לבחירתכם (תוכלו לבחור עיצובי מכוניות אהובות, חפצים, דמויות יקרות ללבכם, אביזרים שונים ועוד)
  • עוגות מספרים מצופות קרם, פירות ושוקולדים
  • עוגות קומות 
  • עוגות קאפקייקס מושקעות עם ציפויים מפתיעים 

העוגה המושלמת – בעיצוב שחלמתם עליו, הכול אפשרי!

שלבים בבחירת עוגת היום הולדת המושלמת

שלב א'- הקדישו מחשבה לאדם לו אתם מתכננים את חגיגת יום ההולדת ונסו לחשוב איזו עוגה מעוצבת תשמח אותו ביותר. 

שלב ב' – הקדישו זמן לערוך מחקר קטן אודות קונדיטור המציעים את השירות. קראו המלצות וביקורות באופן יסודי כך תוכלו למנוע מעצמכם ומהאורחים שלכם עוגמת נפש מיותרת. הקפידו על מספר מאפיינים מרכזיים:

  • טעם העוגה – האסטטיקה חשובה, אך הטעם לא פחות
  • יכולת עמידה בלוח זמנים 
  • יחסי האנוש של העובד\ת מולו תעבדו 

שלב ג'- היכנסו לאתרי האינטרנט או לעמודי הפייסבוק או אינסטגרם של העסקים הרלוונטיים והציצו בתיק העבודות. התרשמו מסגנון העבודה של העסק והאפשרויות הקיימות. קחו בחשבון, שבמרבית המקרים גם אם לא מצאתם בקטלוג תיק העבודות עוגה שתתאים לכם ולסוג האירוע, תוכלו לבקש עיצוב עוגה בהתאמה אישית שתתאים בדיוק לכם מבחינת העיצוב, הכיתוב והטעמים.

אנו ממליצים לחשוב על עוגת זילוף

עוגות איורים

מחירים לעוגות יום הולדת מעוצבות

עוגות לימי הולדת הינן מוצר חובה בכל מסיבה. אך מובן כי מדובר בעוגות אשר מיטב הקונדיטורים עמלו עליהן שעות עבודה רבות. מחירי העוגות נעים בטווח רחב של מחירים ותלויים בגורמים שונים כגון, גודל העוגה, סוג העוגה וכמות ההשקעה מבחינת זמן העבודה. כלומר, עוגה עם יותר עבודה על פרטים קטנים ועיצובים מורכבים, סביר להניח תעלה מעט יותר. 

בכל מקרה, מומלץ מאוד לערוך השוואת מחירים בין עסקים שונים לצורך ברור מעמיק ומדויק יותר של עלות העוגה. 

לסיכום, בעת תכנון מסיבת יום הולדת אל תוותרו על עוגה מושקעת, יפיפייה וטעימה. היא זאת שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. 

לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים הנכם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות וניצור עמכם קשר בהקדם.

"בוטיק סוכר" 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התקשרו עכשיו